Już po raz kolejny przycisk z napisem „Naduś, a stanie się coś” pojawił się w przestrzeni miejskiej i spowodował lawinę nieoczekiwanych zdarzeń. Firma Kupiec, promując swoje przekąski „Coś na ząb”, postanowiła zrobić niespodziankę uczniom Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Poznaniu.
Podczas długiej przerwy nad szkolnym boiskiem, wysoko ponad ich głowami zawisł gigantyczny prezent. Młodzież chcąc zobaczyć, co kryje w sobie, szybko przyłączyła się do zabawy i kolejno wykonywała zadania pojawiające się na banerach. Wtedy konsekwentnie prezent coraz bardziej zbliżał się do ziemi, a gdy tylko jej dotknął, uczniowie z entuzjazmem ruszyli, by go rozpakować. Niespodzianka kryła w sobie tysiące produktów „Coś na ząb”, gadżety sportowe, torby, plecaki, elektronikę, kolorowe pufy i czapki.
ZOBACZ DUŻĄ PRZERWĘ W EKONOMIKU
– To doskonały pretekst, aby wyjść z marką do naszych klientów, nawiązać bliższe relacje, zmniejszyć dystans. Tym bardziej, że tym razem w przygotowanie całej akcji zaangażowani byli bezpośrednio wybrani uczniowie ze szkoły – mówi Gabriela Antczak, dyrektor marketingu firmy Kupiec. – Nietypowe akcje promocyjne sprawiają, że nie tylko wysyłamy pozytywną energię, ale także czerpiemy ją od wszystkich, którzy biorą w nich udział – dodaje.
Pierwsza odsłona akcji „Naduś, a stanie się coś” odbyła się w lutym tego roku, kiedy to przechodnie na ulicy Półwiejskiej byli świadkami nietypowej pobudki:
ZOBACZ POBUDKĘ Z ULICY POŁWIEJSKIEJ
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?