MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Żabka Polska będzie uczyła młodych i działała na rzecz przyszłości i rozwoju polskiej technologii

MRT
Żabka Polska została partnerem strategicznym Centralnego Domu Technologii. W ramach współpracy z Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju sieć będzie działać na rzecz przyszłości i rozwoju polskiej technologii. Żabka wspiera także szkolenia i warsztaty kierowane zarówno do dzieci, młodzieży, nauczycieli, jak i do seniorów.
Żabka Polska została partnerem strategicznym Centralnego Domu Technologii. W ramach współpracy z Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju sieć będzie działać na rzecz przyszłości i rozwoju polskiej technologii. Żabka wspiera także szkolenia i warsztaty kierowane zarówno do dzieci, młodzieży, nauczycieli, jak i do seniorów. mat. prasowe
Żabka Polska została partnerem strategicznym Centralnego Domu Technologii. W ramach współpracy z Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju sieć będzie działać na rzecz przyszłości i rozwoju polskiej technologii. Żabka wspiera także szkolenia i warsztaty kierowane zarówno do dzieci, młodzieży, nauczycieli, jak i do seniorów.

Centralny Dom Technologii ma łączyć innowacyjne podmioty i społeczności, pochodzące z różnych grup i aktywne w obszarze nauki, technologii oraz biznesu. Żabka jako jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie sieci handlowych w Polsce, wspiera rozwój nowych rozwiązań technologicznych, usprawniających funkcjonowanie sklepów. Kilka miesięcy temu spółka zaczęła prace nad wprowadzeniem bezobsługowego sklepu.

Czytaj: Handel: Żabki chcą wprowadzić bezobsługowe sklepy. Trwa testowanie technologii

- Świat cyfrowy jest coraz ważniejszy. Aż 70 proc. Polaków używa smartfonów jako podstawowy łącznik ze światem. Obserwując te trendy, nie mogliśmy być obojętni na fakt, że konsumenci przechodzą transformację cyfrową. Wiele lat temu uczyniliśmy ją jednym z filarów strategii Żabki. Realizujemy ją w wielu obszarach naszej działalności - od rozwiązań związanych z przetwarzaniem danych, poprzez wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesach decyzyjnych, aż po ustalanie asortymentu w każdym z naszych ponad 5700 sklepów - zaznacza Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.

Sprawdź też:

Przy wsparciu globalnych partnerów technologicznych jak Microsoft, ale także współpracy z polskimi firmami technologicznym i start-upami, Żabka testuje nowe rozwiązania technologiczne.

Zobacz: Grupowe zwolnienia w Tesco. Pracę straci nawet 2 tysiące osób. Czy brytyjski gigant chce wynieść się z Polski?

- Pod hasłem „Sklep Jutra” stworzyliśmy projekt angażujący grupę kilkunastu polskich start up-ów i liderów technologicznych i wspólnie pracujemy nad nowoczesnymi rozwiązaniami, które następnie testujemy w Żabce, a po potwierdzeniu ich jakości i efektywności, wdrażamy wraz z naszymi franczyzobiorcami, do codziennego użytku. Jedno z takich rozwiązań będących w trakcie opracowania stanowi prezentowana w Centralnym Domu Technologii samoobsługowa kasa sekundowa oparta na technologii wizualnego rozpoznawania produktów. Jest to prototyp urządzenia opracowanego pod egidą Żabki przez dwie polskie firmy: Plastream oraz NoaTech - ich nazwy odzwierciedlają międzynarodowe ambicje polskich przedsiębiorców – powiedział podczas otwarcia Centralnego Domu Technologicznego Tomasz Suchański.

Sprawdź też:

Działalność Centralnego Domu Technologicznego wpisuje się w dotychczasowe działania Żabki, która od lat wspiera i realizuje wspólnie ze szkołami i uczelniami wyższymi projekty proedukacyjne. Szkolenia i warsztaty w Centralnym Domu Technologicznym, wspierane przez Żabkę, będą kierowane do bardzo szerokiego grona odbiorców – zarówno do dzieci, młodzieży, nauczycieli, jak i do seniorów.

Prowadzone zajęcia mają wzbudzać pasję i zainteresowanie nowymi technologiami w codziennym życiu, a także uzupełniać wiedzę nabytą w tradycyjnych szkołach oraz pomóc w kreowaniu przyszłości polskich innowacji i gospodarki. W siedzibie CDT, w Centralnym Domu Towarowym (CeDeT) w Warszawie, poza przestrzenią edukacyjną, znajduje się centrum biznesowo-konferencyjne oraz powierzchnia wystawowa, w której odbywać będą się wystawy tematyczne poświęcone najnowszym technologiom z Polski i ze świata.

Zobacz:

Ostatnie duże otwarcie centrum handlowego w Poznaniu miało miejsce 19 października 2016. Były pokazy artystyczne, polscy ale i zagraniczni celebryci, a także tłum poznaniaków chętnych, by zobaczyć jedno z największych centrów w Europie - Posnanię. Z kolei jedno z najbardziej spektakularnych otwarć miało miejsce, gdy Grażyna Kulczyk zaprosiła poznaniaków do Starego Browaru w 2003 roku. Jak wyglądały otwarcia po poznańsku? Był krzyk tłumu, zakorkowane ulice, ogromne promocje i równie wielkie zniszczenia. Przejdź dalej i sprawdź szczegóły --->

Szaleństwo na otwarciach centrów handlowych w Poznaniu. Krzy...

Sprawdź też:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: W Polsce przybywa pracowników z Ameryki Południowej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski