MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Marka 4Faces postawiła na Poznań

Karol Maćkowiak
Poznański to drugi w kraju po katowickim, salon 4Faces. Otwarcia kolejnych salonów planowane są na nowy rok
Poznański to drugi w kraju po katowickim, salon 4Faces. Otwarcia kolejnych salonów planowane są na nowy rok Pawel F. Matysiak
W miniony weekend, w poznańskiej Galerii Avenida, polska marka 4Faces udostępniła swój kolejny specjalistyczny salon sportowy. Na otwarciu pojawili się znakomici sportowcy - m.in. mistrzyni świata w fitness, Natalia Gacka-Dressler

4Faces to specjalistyczne, multibrandowe salony sportowe, część polskiej spółki OTCF, która coraz śmielej podbija nie tylko krajowy, ale również europejskie rynki. W skład spółki wchodzi także marka 4F, sponsor polskiej kolekcji olimpijskiej Rio 2016 i PyeongChang 2018. Unikalny w skali kraju koncept salonów sportowych 4Faces jest ceniony w branży przede wszystkim za silne połączenie sportowego know-how i nowych technologii.

Nowy salon w Galerii Avenida został uroczyście udostępniony klientom w sobotę, 3 grudnia. Radości nie kryła Paulina Paszczyk, dyrektor marki 4Faces, która wskazywała na zalety nowego miejsca na mapie sportowych zakupów w Poznaniu:

- Zainwestowaliśmy w nowe technologie, nowoczesny design i specjalistyczną kategoryzację asortymentu, ale przede wszystkim jesteśmy dumni z naszego personelu, prywatnie pasjonatów sportu, którzy mogąc doradzić w każdej dyscyplinie. Bo też i nic nie zastąpi profesjonalnej porady sprzedawcy - mówiła Paulina Paszczyk, dyrektor marki 4Faces.

Już w weekend otwarcia klienci mogli liczyć na fachowe porady obsługi, m.in. w dziedzinie biegania, fitness, kolarstwa czy narciarstwa. Wystarczy wspomnieć, że w doborze butów biegowych, obsługa korzystała z tzw. badania biomechaniki stopy, wykonywanego na bieżni! Usługa będzie standardowo dostępna w salonie. Wyróżnikiem polskiej sieci salonów 4Faces jest też ekskluzywna strefa Body Center, czyli miejsce, w którym będzie można skorzystać ze wsparcia specjalistów (dietetyka, fizjoterapia). Już teraz, klienci mogą umówić się np. na analizę składu ciała, ułożyć spersonalizowaną dietę oraz dobrać odpowiedni trening. W sobotę w strefie Body Center odbywały się m.in. wykłady gości specjalnych - znanych sportowców, mistrzów w swoich kategoriach. 4Faces odwiedziła m.in. Natalia Gacka-Dressler, mistrzyni świata w fitness, która zdradziła nie tylko tajniki dbania o sylwetkę, ale również opowiedziała o tym, jak trzymać formę, będąc w ciąży.

Na gości i klientów marki 4Faces, czekał również Michał Kiełbasiński - ultramaratończyk, który zdradził swoje sportowe plany na 2017 rok - to m.in. udział w ekstremalnym biegu, który w maksymalnym wariancie liczy aż 1700 km przez lasy, góry i zamarznięte jeziora Kanady oraz Alaski. Andrzej Piątek, trener kolarstwa, a obecnie także dyrektor sportowy Polskiego Związku Kolarskiego, wspominał m.in. najbardziej spektakularne sukcesy, które świętował z Mają Włosz-czowską.

Na fanów białego szaleństwa czekał za to Jakub Gajewski-Głodek, mistrz świata w narciarstwie alpejskim 2016, ambasador marki Rossignol, który pomagał w doborze sprzętu.

Otwarcia poznańskiego salonu 4Faces nie przegapił też jeden z najbardziej znanych biegaczy w Poznaniu, Jacek MEZO Mejer.

Poznański specjalistyczny salon 4Faces to drugi, po katowickim, multisklep polskiej marki. Kolejne otwarcia planowane są już na nowy rok. W starannie wyselekcjonowanym asortymencie salonu 4Faces znajdują się marki: Under Armour, 4F, Brubeck, Speedo, Rossignol, Head, Adidas, Reebok, CMP, Salomon, Asics czy SKINS.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski