Akcję organizowało Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt Animals i Tesco.
- Kluczem do sukcesu schronisk była duża aktywność internautów. Do 10 zwycięskich schronisk trafi 33 tys. 200 zł, co oznacza, że do każdego z nich firma przekaże ponad 3 tysiące. Dziękujemy internautom i klientom za zaangażowanie - mówi Łukasz Kędzior, koordynator akcji z ramienia Tesco.
Oprócz pieniędzy schroniska otrzymają karmę, koce, zabawki i inne rzeczy przekazywane przez klientów marketów - zebrane dary przekazane zostaną do schronisk w najbliższej okolicy sklepów. A w całym kraju udało się zebrać 50 ton karmy.
- Serdecznie dziękuję wszystkim za zaangażowanie, które przyniosło tak doskonałe efekty - mówi Robert Gawliński, ambasador akcji. A Beata Sadowska dodaje: - Mam nadzieję, że będziemy pomagać nie tylko podczas mrozów. Wdzięczność tych, którzy od nas zależą, jest bezcenna!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?