Niekonwencjonalne wykorzystanie pomieszczenia na loży VIP to wspólna inicjatywa Lecha Poznań i Kompanii Piwowarskiej.
- Wielu miłośników piłki nożnej ogląda mecze w pubach, ze znajomymi. Atmosfera bywa tam równie gorąca, co na trybunach. Dlatego, jako sponsor poznańskiej drużyny, stworzyliśmy Skybox Pilsa, w którym może się znaleźć każdy kibic Kolejorza - mówi Szymon Grzechulski, menedżer marki Lech Pils.
Na oryginalny pomysł wpadł dział marketingu klubu z Bułgarskiej, który podpatrując rozwiązania przyjęte w lożach VIP na zagranicznych stadionach postanowił uatrakcyjnić obiekt w Poznaniu.
- Wraz ze sponsorem chcemy, aby adres Bułgarska 17 był niepowtarzalny pod każdym względem. Fajnie, że wspólnie z Kompanią Piwowarską możemy zaoferować taką atrakcję kibicom Lecha powiedział Bartosz Skwiercz, szef marketingu i komunikacji KKS Lech Poznań.
Efekty wyglądają bardzo zachęcająco. Stylizowany na staromiejski bar Skybox Pilsa, pomimo, że jest kameralny posiada wszystko, co powinien mieć przyjazny dla kibica pub, a nawet więcej. Jest więc stół do gry w piłkarzyki, zimne piwo i przekąski, a kibice mogą również skorzystać z oferowanego w tej części stadionu cateringu.
Najważniejszy punkt każdej wizyty na Bułgarskiej, czyli mecz, można obejrzeć na żywo. Wystarczy opuścić przeszklone pomieszczenie i wygodnie rozsiąść się na krzesełku. Połączenie rozwiązań bardzo przypadło do gustu słuchaczom MC Radia, którzy podczas meczu Lecha z Wisłą (1:0) jako pierwsi mieli okazję przetestować Skybox.
-To chyba najlepsze miejsce do oglądania meczu. Świetny widok na murawę, a do tego znakomite zaplecze gastronomiczne. Fajnie, że zwykli kibice mogą zajrzeć w miejsca, do których na co dzień dostęp jest ograniczony - mówi pan Leszek. - To dobra opcja na spędzenie czasu ze znajomymi przed i po meczu. Można się napić piwka, jest miło, sympatycznie - dodaje pani Sylwia.
Laureatów radiowego konkursu oprócz bezcennego zwycięstwa Kolejorza ucieszyła również dodatkowa atrakcja. Po meczu odwiedził ich strzelec zwycięskiego gola - Łukasz Teodorczyk, który chętnie pozował do zdjęć, rozdawał autografy i oczywiście skromnie zaznaczył, że na sukces zapracował cały zespół.
Począwszy od meczu Lecha Poznań z Widzewem Łódź (piątek, godz. 20.45) Lech Pils ma dla kibiców pięć podwójnych zaproszeń na każdy mecz Kolejorza do końca rundy jesiennej przyszłego sezonu. By je zdobyć, należy wziąć udział w konkursie, którego szczegóły znajdziecie na stronie lechpils.pl/konkurs.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?