Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wyścig zbrojeń reklamowych

Paulina Rezmer
Wyścig zbrojeń reklamowych
Wyścig zbrojeń reklamowych Archiwum Polskapresse
O tym, że reklama jest dźwignią handlu w czasach kapitalizmu nikogo przekonywać nie trzeba. W skrócie mechanizm działa tak, że im więcej o nas słychać, tym większa szansa, że na siebie zarobimy. Ale nie tylko o pieniądze w przypadku wojny wypowiedzianej reklamom przez Ulepsz Poznań chodzi.

Zobacz komentowany artykuł: Nielegalne reklamy na MTP: Walczą z nimi społecznicy

Klienci biznesowi na MTP przyjadą niezależnie od tego, czy na gmachu wisi wielki, kolorowy baner, czy nie. Turyści też odwiedzą stolicę Wielkopolski i dadzą zarobić miejscowym. Zostawiają przecież pieniądze przy jednej z najdroższych na świecie, londyńskiej Egerton Crescent, na której wielkich banerów ze świecą szukać, czy na 5th Avenue, gdzie zamiast reklam wiszą flagi. Poznań z pewnością nie stanowiłyby od tego mechanizmu wyjątku, nawet gdyby zabrakło ogłoszeniowej pstrokacizny.

Pozostaje więc z wielką mocą uświadomić włodarzom, że nie o kasę tutaj chodzi. Ale o klasę. O którą warto zadbać, zanim znów wyprzedzą nas inne polskie miasta.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski