– To miejsce ma potencjał – twierdzi Joanna Jajus, dyrektor Wydziału. – Obiekt jest dostosowany do osób niepełnosprawnych. Na parterze znajduje się sala obsługi, klienci nie muszą biegać po piętrach. Z uwagi na większą liczbę okienek możemy jeszcze szybciej obsługiwać klientów.
Dziennie obsługiwanych jest tutaj 200-300 osób.
– Chcieliśmy tutaj stworzyć takie centrum obsługi przedsiębiorcy – mówi J. Jajus. – Od 1 lutego można u nas załatwić więcej spraw. Uruchomiliśmy stanowiska Wydziału Komunikacji oraz Finansowego. Dzięki temu przedsiębiorca może nie tylko załatwić sprawy związane na przykład z uzyskaniem lub aktualizacją licencji czy zezwolenia na transport drogowy, ale również między innymi zarejestrować pojazd firmowy, zapłacić podatek od nieruchomości, złożyć deklarację podatkową.
Dyrektor podkreśla, że w ten sposób osoby prowadzące własną działalność zaoszczędzą sporo cennego czasu.
Oczywiście, z nowych usług oferowanych w wydziale mogą również skorzystać inni mieszkańcy.
J. Jajus zapowiada, że na tym nie koniec zmian, które mają ułatwić życie mieszkańców. Wydział pracuje nad kolejnymi usprawnieniami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?