- Operator na przełomie 2014 i 2015 roku dwukrotnie jednostronnie zmienił umowy, podwyższając miesięczne opłaty za internet i telewizję - informuje Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. - Podwyżki w wysokości od 0,9 do 7,5 zł dotyczyły zarówno kontraktów zawartych na czas oznaczony, jak i bezterminowych.
- Konsument, zawierając umowę na czas oznaczony, ma prawo do realizacji umowy na niezmienionych warunkach do końca ustalonego czasu jej obowiązywania - tłumaczy dalej UOKiK.
Inea zobowiązała się do zwrotu bezprawnie pobranych opłat
- Operator telekomunikacyjny Inea zobowiązał się do zaoferowania konsumentom zwrotu nienależnie naliczonych opłat (...) - brzmi komunikat UOKiK.
Jeśli w tym czasie (2014 i 2015 rok) byliście klientami Inei, możecie się zwrócić do firmy o zwrot nienależnie pobranych opłat. Należy w tym celu skontaktować się z Inea.
- Aktualni klienci mają miesiąc na zgłoszenie się do spółki po bezprawnie pobrane opłaty, natomiast byli abonenci - trzy miesiące. - informuje UOKiK.
Ponieważ Inea sama zaproponowała rozwiązanie sytuacji, nie została na nią nałożona kara finansowa.
Czytaj też:
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?