Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

I love Jeżyce: Chcą promować swoją dzielnicę

Anna Jarmuż
Robert Ziarkowski chce promować dzielnicę jako miejsce do życia, spędzania czasu i inwestowania
Robert Ziarkowski chce promować dzielnicę jako miejsce do życia, spędzania czasu i inwestowania Łukasz Gdak
Promocje, rabaty i wydarzenia kulturalne. To wszystko czeka na poznaniaków już we wrześniu - w ramach akcji „I love Jeżyce” .

Pierwszego września u zbiegu ulic Kościelnej i Dąbrowskiego zawiśnie ogromny baner. Będzie to znak, że właśnie ruszyła akcja „I love Jeżyce” - przedsięwzięcie, którego celem jest promocja lokalnych firm, sklepów i restauracji.

Organizatorem akcji są dwie agencje reklamowe - „Smec” i „Żółta Żarówka”. Wspólnie chcą promować Jeżyce jako miejsca do życia, spędzania czasu i inwestowania. Cel jest taki, by dzielnice odwiedzali turyści i poznaniacy z innych części miasta, a przedsiębiorcy otwierali tam swoje biznesy.

- Obserwujemy, co stało się z ulicami Święty Marcin, Ratajczaka czy placem Wielkopolskim. Nie chcemy, by taki sam los spotkał naszą dzielnicę - mówi Robert Ziarkowski, mieszkaniec Jeżyc i prezes zarządu Agencji Reklamowej „Smec”.

Jak zauważa, w Poznaniu wciąż powstają nowe galerie handlowe. Jest ich już kilkanaście. To sprawia, że małe sklepiki i knajpki upadają, a w ich miejsce powstają biura i banki.

- Mamy na Jeżycach mnóstwo fajnych miejsc, które tworzą klimat tej dzielnicy - stwierdza Robert Ziarkowski. - Działa tam m.in. sklep „Kobiece Skarby” - gdzie można kupić ręcznie robioną biżuterię, P Jay Cake - lokal, w którym zjemy pyszne amerykańskie muffinki, Kraszkebeb - serwujący pyszne kebaby czy BuffBus Pizza Truc - oferujący oryginalne włoskie produkty. Można by wymieniać długo. Właśnie takie marki zamierzamy wspierać - dodaje.

Do akcji włączyło się kilkanaście jeżyckich firm: Food Patrol, Pyra Bar, Brocci, Kraszkebeb, Żółta Żarówka, Wielkopolski tenis Squash, Labo Print, Freshmag, Park Tenisowy Olimpia, POSiR Golęcin, Księgarnia Arsenał, Galeria Fibak, Pizza BuffBus, Mój Teatr, Fundacja Jestem Optymistą, Green QL, restauracja Milano oraz Jeżyckie Centrum Kultury.

- W jedności siła - mówi Robert Ziarkowski. - Szkoda tylko, że do naszej akcji nie włączyli się deweloperzy. Gdyby przekładali dobro dzielnicy nad własne interesy, wszyscy by na tym skorzystali.

Akcja potrwa przez cały miesiąc. Przez ten czas firmy, które biorą udział w akcji będą oferować swoim klientom rabaty i promocje. Kupony będzie można wygrać m.in. w Głosie Wielkopolskim (więcej informacji wkrótce). Na poznaniaków czekają też wydarzenia kulturalne, m.in. koncert niespodzianka w Jeżyckim Centrum Kultury.

Akcja „I love Jeżyce” odbędzie się w tym roku już po raz drugi. Zeszłoroczna cieszyła się dużym zainteresowaniem.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski