Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W siedem miesięcy wzrost sprzedaży o ponad 30 procent

PRO
W siedem miesięcy tego roku Audi sprzedało o ponad 32 procent więcej aut niż w analogicznym okresie 2015 roku.
W siedem miesięcy tego roku Audi sprzedało o ponad 32 procent więcej aut niż w analogicznym okresie 2015 roku. Piotr Robakowski
Blisko 48 procent klientów samochodów niemieckiej marki Audi wybiera leasing. W dużym stopniu to właśnie ten rodzaj sprzedaży sprawił, że w ciągu siedmiu miesięcy tego roku, firma sprzedała na polskim rynku blisko 33 procent aut więcej niż przed rokiem.

- Naszą konkurencję wyprzedzamy o krok, oferując naszym klientom nową formę leasingu – podkreśla Leszek Kempiński, szef działa Public Relations Audi w Volkswagen Group Polska. - Klienci zaczynają się przyzwyczajać, że po okresie leasingowym mogą wybrać sobie nowy samochód, a my odbieramy pojazd – dodaje. Polacy przyzwyczajeni się do posiadania. Decydując się dotychczas na zakup samochodu z wykorzystaniem kredytu lub leasingu, po spłacie całości stawaliśmy się jego właścicielem. Tym samym przez cały okres czuliśmy się właścicielami.

W nowym, zaproponowanym przez Audi sposobie zakupu nowego auta zasada jest podoba, ale „diabeł tkwi w szczegółach”. Przy dostosowanej do możliwości leasingobiorcy liczbie rat ustalana jest jej wysokość. Po dwóch lub trzech latach pojazd może zostać wykupiony lub oddany do salonu, a klient może wybrać sobie nowy samochód podpisując kolejną umowę leasingową. Trzyletnie auto wchodzi ponownie na rynek i może być raz jeszcze leasingowany. - To rozwiązanie sprawiło, że mamy teraz ciekawą ofertę dla osób, których nie stać jeszcze na zakup nowego auta. Mając jednak w swojej ofercie trzyletni pojazd, który może być wciąż leasingowany, możemy zaproponować takim osobom ciekawą ofertę. Dzięki temu otrzymują zaledwie trzyletni pojazd – podkreśla sprzedawca w jednym z poznańskich salonów Audi.

Zainteresowanie nowym planem leasingowym jest duże, co potwierdzają wyniki sprzedaży Audi w tym roku. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, w ciągu siedmiu miesięcy wzrost sprzedaży wyniósł 32,7 procent. Blisko 48 procent aut sprzedawanych jest właśnie z wykorzystaniem leasingu Audi Perfect Lease. Zainteresowanie klientów leasingiem Audi Perfect Lease było szczególnie widoczne w wynikach maja i czerwca. W tych miesiącach tę usługę wybrało po 52 procent klientów finansujących swój zakup w salonach Audi w ramach Audi Financial Services.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski