"Oznacz dziewczynę, która lubi czuć smak Devila w ustach" - tak brzmi post opublikowany na facebookowym profilu firmy Devil Energy.

Seksistowska reklama napojów energetycznych Devil Energy, pojawiła się na Facebooku kilkanaście godzin temu. Na zdjęciu widzimy kobietę w pozycji sugerującej klęczenie i męską rękę unoszącą podbródek dziewczyny. Żeby nie było wątpliwości co do kontekstu grafiki, poniżej umieszczony został komentarz: "Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach".

Kiedy nad reklamą rozpętała się burza, producent postanowił ratować wizerunek obracając całą sytuację w żart, umieszczając męską wersję reklamy. Tym razem klęczący mężczyzna "wie w czym zatopi usta". Jak komentuje część internautów, to tylko pogorszyło sprawę. Nie zabrakło oczywiście osób pochwalających praktyki marki.

"Szybka reakcja i prymitywna zagrywka w marketingu. A prymitywnie reklamująca się marka: prymitywizm "ratuje" innym prymitywizmem. Niby "równouprawnienie", "Myślicie ze seksistowska reklama w drugą stronę jest mniej seksistowska i naprawi niesmak po tej pierwszej?"- to tylko niektóre komentarze.

Czy naprawdę trzeba uciekać się do tak prymitywnych środków, żeby zareklamować produkt?