Od najbliższego poniedziałku we wszystkich sklepach Lidl dostępne będą Lidlaki z Ryneczku. W odpowiedzi na prośby i pytania klientów sieć wprowadziła serię bezpiecznych, nawet dla niemowląt, pluszowych zabawek promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców. Ich mocnym wyróżnikiem jest cena – jedna zabawka kosztuje tylko 9,99 zł.

Po kolekcji Stikeezów promujących zdrowe żywienie, od 28 sierpnia Lidl Polska oferować będzie kolejne zabawki promujące spożycie owoców i warzyw wśród najmłodszych dzieci.

Przeczytaj też: Gang Świeżaków 2 od 28 sierpnia w sklepach Biedronki [poznaj nowe zasady]

- Kolekcja maskotek obejmować będzie 6 najpopularniejszych wśród polskich konsumentów warzyw i owoców: jabłko, marchewkę, pomidora, brokuł, banana oraz śliwkę. Co bardzo istotne, zabawki spełniają rygorystyczne normy dotyczące bezpieczeństwa dla najmłodszych dzieci – posiadają oznakowanie od 0+ - podaje w oficjalnym komunikacie Lidl Polska.

Czytaj również: Stikeez w Lidlu. Sieć chce kreować modę na warzywa i owoce wśród dzieci