– Wierzę, że STS dał się poznać jako sponsor, którego zaangażowanie było dużo większe niż ekspozycja logotypu. Wspólnie z kibicami i klubem udało się nam zrealizować wiele unikatowych projektów, jak kolorujemy, koszulka na Basel czy wymiana koszulek Hamalainena. STS, jako sponsor polskiego sportu, pozostanie z Kolejorzem. Będziemy starać się w dalszym ciągu wspierać klub – napisał m.in. w liście otwartym Mateusz Juroszek, prezes STS.
Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że na koszulkach piłkarzy Lecha Poznań od nowego sezonu, zamiast nazwy STS, ma się pojawić logotyp firmy Aforti Holding Finansowy. Oficjalna informacja w tej sprawie ma pojawić się na początku lipca.
Sportowe podsumowanie weekendu:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?