W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, od stycznia do sierpnia zanotowano wzrost sprzedaży nowych aut tego producenta o ponad 30 procent. Najchętniej wybieranym przez Polaków samochodem pozostaje niezmiennie model Octavia, który do do sierpnia kupiło 80.700 osób – to o 14,2 % więcej niż w sierpniu 2016 roku. Cały rynek samochodów w sierpniu wyniósł 28 332 sztuki, co oznacza wzrost do sierpnia 2015 o 20,25%. Skoda jeszcze wyprzedza ten udany trend. W z polskich salonów tej marki wyjechały kolejne 3 334 auta, co stanowi wzrost o blisko 31 procent. Ten wynik pozwolił na utrzymanie pozycji lidera polskiego rynku nowych samochodów i udział na poziomie 11,8 %. - Doskonałe wyniki są zasługą wysokich wzrostów zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i flotowych. W porównaniu do sierpnia 2015 wyniki w tych kategoriach podniosły się o odpowiednio 33,5 % oraz 30,2 % - przekonują przedstawiciele importera.
Warto podkreślić, że poza liderem sprzedaży, którym jest Skoda Octavia, w pierwszej dziesiątce jest jeszcze kilka innych samochodów tego producenta. Duże wzrosty notuje Fabia (sprzedano o 22 procent więcej aut niż w analogicznym okresie ubiegłego roku), czy Rapid (wzrost o ponad 77 procent). - Utrzymując pozycję lidera, Skoda szykuje się do kolejnej ofensywy – zapowiada Michał Cabaj, kierownik ds. PR marki Skoda. - Przygotowujemy się do premiery modelu KODIAQ, pierwszego samochodu Skody w bardzo ważnym obecnie segmencie dużych SUV-ów. Wraz z nim nasza marka będzie posiadała jeszcze silniejszą ofertę, trafiającą do większej liczby odbiorców – dodaje.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?