– Warto w nim rywalizować o miano najlepszego z najlepszych ze względu na prestiż tytułu, który zapewnia z jednej strony znakomite grono dotychczasowych laureatów, z drugiej zaś skład kapituły, której członkami są znani i uznani reprezentanci świata biznesu i nauki, a także obiektywny i rzetelny sposób oceny kandydatów – zachęca Katarzyna Kierzek-Koperska, zastępca prezydenta. I podkreśla: – Tytułu lidera nie można kupić.
Udział w konkursie, organizowanym przez prezydenta Poznania i starostę poznańskiego, jest bezpłatny. Na laureatów czekają nagrody o wartości około 180 tys. zł.
– Przyznając tytuł Lidera, chcemy nie tylko wyróżnić wzorowo prosperujące firmy, ale także wskazać tych, którzy najlepiej radzą sobie na rynku, z których warto brać przykład i naśladować – mówi Jan Grabkowski, starosta poznański, który dodaje, że rolą samorządu jest nie tylko stworzenie przedsiębiorcom optymalnych warunków do rozwoju, ale także ich promowanie. – Przez 15 lat trwania konkursu tytuł „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości” otrzymało już ponad 90 firm.
Od lat partnerem merytorycznym konkursu jest firma Grant Thornton, która wspiera organizatorów przy weryfikacji kryteriów oceny wniosków czy ocenie firm, które ubiegają się o tytuł. W dotychczasowych edycjach konkursu udział wzięło blisko 800 firm.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?