O Grand Prix Festiwalu Promocji Miast i Regionów będzie walczył Jarocin. W kategorii wydawnictwo promocyjne o zwycięstwo będzie ubiegał się kalendarz na rok 2011 "I love Śrem". Do ostatniego etapu jury zakwalifikowało także dwa projekty z Poznania: "Poznań za pół ceny" kategoria kampania PR / on-line PR) i "Kalejdoskop" poza granicami kraju (kategoria kampania reklamowa).
Czytaj także:
Trwa "Poznań za pół ceny" [OFERTY i FILM]
- Polskie samorządy przygotowują i przesyłają do Złotych Formatów coraz lepsze projekty promocyjne, ponieważ świadomie kreują i zarządzają swoją coraz bardziej atrakcyjną ofertą." - mówi Anna Proszowska-Sala, dyrektor programowy festiwalu.
Zwycięzców poznamy podczas Festiwalu Promocji Miasta i Regionów, który odbędzie się 20-21 września w Warszawie. Czekają na nich atrakcyjne nagrody - pięć ogólnopolskich kampanii reklamowych, kampanie w warszawskim metrze oraz statuetka Złotego Formatu. Zostaną również wręczone Nagrody Specjalne.
Konkurs, organizowany przez Grupę Ströer, stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów. W dotychczasowych pięciu jego edycjach wzięło udział 240 samorządów, które nadesłały ponad 750 projektów.
- Każda kolejna edycja potwierdza, że Złote Formaty są bardzo potrzebne - twierdzi Andrzej Magdziak, członek zarządu Ströer Polska. - Wspaniałe pomysły, świetne realizacje - często przy bardzo symbolicznych budżetach - za sprawą nagród, nominacji czy wreszcie samego tytułu Złotego Formatu, zyskują należne uznanie, poparcie i kontynuację.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?