Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Praca? Lubię to: Przyszłość biznesu maluje się w turkusowych barwach

Marta Danielewicz
Marta Danielewicz
Praca? Lubię to: Przyszłość biznesu maluje się w turkusowych barwach
Praca? Lubię to: Przyszłość biznesu maluje się w turkusowych barwach Grzegorz Dembiński
O tym, jak nie zatracić człowieczeństwa w pogoni za sukcesem opowiedzą prelegenci ostatniego spotkania kampanii „Praca? Lubię to” 28 listopada.

- Do jednej rzeczy nie można ludzi zmusić - do chcenia. Wielu menedżerów głowi się jak sprawić, żeby ludziom chciało się chcieć. A wpływ na taki stan ma tylko jedno - człowiek. W dialogu ludzie się rozwijają, a wraz z nimi tworzone przez nich firmy. Przekonać się o tym będzie można już 28 listopada - mówi Beata Kiewisz, pomysłodawczyni i współorganizatorka kampanii społecznej Uniwersytetu SWPS i parku technologicznego YouNick „Praca? Lubię to!” i tym samym zaprasza na ostatnie już, podsumowujące spotkanie.

28 listopada w siedzibie Uniwersytetu SWPS zaproszeni goście opowiedzą m. in. o ramach przyszłości, turkusowych liderach i tworzonych przez nich organizacjach oraz o pracy z pasją. Żaneta Poirieux, założycielka Human Integral Instytut opowie o przełomowym podejściu do tworzenia i zarządzania firmami oraz organizacjami. Koncept gospodarki przyszłości przedstawi natomiast Mateusz Zmyślony, twórca i dyrektor kreatywny Grupy Eskadra, który zdradzi też czym jest firma - idea i dlaczego sprawdza się nowy model zarządzania firmą, nastawiony na odzyskanie społecznego zaufania. Głos zabiorą też Piotr Voelkel, współwłaściciel Grupy Kapitałowej VOX i Dagmara Nickel, prezes YouNick, którzy opowiedzą jak zyskać, współpracując z innymi oraz o tym, że trzeba działać i rozwijać się.
- Mateusz Zięba z szwajcarskiego oddziału Google opowie o swojej pełnej pasji pracy i zebranych do tej pory doświadczeniach zawodowych. Jednym z prelegentów będzie także psycholog dr Konrad Piotrowski, który pokaże, jak dokonać zmiany w życiu, by czuć się szczęśliwym. - zapowiada Agnieszka Lewicka, współorganizatorka kampanii z Uniwersytetu SWPS. - Na zakończenie naszej kampanii przygotowaliśmy specjalną niespodziankę dla uczestników - trzy równoległe, bezpłatne warsztaty z wykładowcami Uniwersytetu SWPS - dodaje.

Kampania „Praca? Lubię to” rozpoczęła się w maju tego roku. W ciągu kolejnych miesięcy organizatorzy starali się przekonać wielkopolskich pracodawców, oraz pracowników, że praca z pasji daje więcej satysfakcji, ale też wpływa na polepszenie się zarobków. Przekonywali o tym m. in. pracownicy Googla, Volkswagen Poznań, właściciele Cafe La Ruina w Poznaniu i pracowni GODny. W trakcie prelekcji i warsztatów uczestnicy warsztatów mogli poznać osoby, którzy są w stanie utrzymać się z realizacji swoich planów. A co więcej - swoją pasją są w stanie zarazić kilkadziesiąt, setki, tysiące innych osób.

Wstęp na Forum Zamknięcia kampanii społecznej „Praca? Lubię to!” jest bezpłatny, pod warunkiem wcześniejszej rejestracji online za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.swps.pl/poznan. Ostatnie wydarzenie wspólnej akcji YouNick i SWPS odbędzie się w poniedziałek, 28 listopada w godzinach 10 -15.30 (prelekcje i panel dyskusyjny) oraz 15.30-17 (warsztaty) w siedzibie uczelni w sali 004.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski