Po raz pierwszy operator PRM został wezwany do zapłacenia 80 tysięcy złotych za niedostarczenie w terminie systemu raportowego. Teraz dostał drugą karę, która opiewa na 299 tysięcy złotych.
– Została ona nałożona przede wszystkim za nieterminowe rozpatrywanie skarg i reklamacji użytkowników rowerów, a także za przekroczenie czasu wymiany lub naprawy uszkodzonego pojazdu, niezapewnienie wymaganej liczby sprawnych rowerów, czy wadliwie działające oprogramowanie – wyjaśnia Agnieszka Smogulecka, rzecznik ZTM.
Sprawdź też:
ZTM sprawdzając, jak operator wywiązuje się z powierzonych mu zadań, korzysta nie tylko z systemu raportowego, ale także z usług firmy kontrolującej, która w terenie weryfikuje działanie systemu PRM.
We wtorek ZTM spotkał się z przedstawicielami spółki NB Poznań, by omówić problemy zgłaszane przez rowerzystów oraz te, które sam zaobserwował. Rozmawiano między innymi o trwałości baterii rowerów PRM 4G, problemach z ich zwrotem oraz jakości obsługi infolinii.
– Operator ma zobowiązania wynikające z kontraktu – podkreśla Jan Gosiewski, dyrektor ZTM. – Nie chcemy poprzestać na karach. Zależy nam na wypracowaniu takich rozwiązań, aby w przyszłości nie dochodziło do tego rodzaju sytuacji. Priorytetem jest, jak najszybsze wyeliminowanie usterek, aby użytkownicy mogli bez problemu korzystać z rowerów.
Przedstawiciele NB Poznań zapewnili, że zrobią wszystko, aby w możliwie krótkim czasie nastąpiła poprawa.
Zobacz też:
Sprawdź też:
Rower elektryczny to nowa kategoria. polacy kupują coraz droższe rowery - zobacz wideo:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?