Swoim pomysłem Paweł Sztando zainteresował zastępcę prezydenta miasta, Mirosława Kruszyńskiego.
- Mirosław Kruszyński przychylił się do mojego pomysłu - twierdzi Paweł Sztando.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ:
Komunikacja na GłosWielkopolski.pl
Tematem zajęli się już poznańscy drogowcy. Okazuje się, że producent parkomatów nie widzi żadnych przeszkód technicznych, by reklamy pojawiły się na wydrukach.
Ogłoszenie przetargu na wyłonienie firmy, która byłaby zainteresowana powierzchnią, ma się odbyć w pierwszym kwartale tego roku.
Reklama byłaby widoczna dla kierowców, którzy wykupują postój w strefie płatnego parkowania. W skali całego miasta to kilka tysięcy osób dziennie.
Paweł Sztando wyłączył ze swojego pomysłu druczki wezwań do zapłaty. Jego zdaniem reklamodawcy mogą nie być zainteresowani kupnem powierzchni reklamowej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?