W ramach kampanii powstało osiem plakatów, których autorami są: Daria Mielcarzewicz we współpracy z Martą i Natalią Turostowskimi, Kajetan Hajkowicz we współpracy z Magdaleną Garczarczyk i jej synem Mikołajem, Grzegorz Myćka we współpracy z Martą Krukowską, Jakub Woynarowski we współpracy z Magdą Sobczak, Max Skorwider we współpracy z Joanną Wojterą-Kwiczor i Joanną Trąbską, Bartosz Mamak we współpracy z Anną Grzelką i jej córką Helą oraz Marta i Marcin Szymkowiak.
WIĘCEJ O PROJEKCIE: Widzieć to wcale nie znaczy... patrzeć
Do końca listopada na ulicach Poznania będziemy mogli podejrzeć świat 13-letniej Mai, która jest osobą jednooczną z głębokim niedowidzeniem i głębokim niedosłuchem. Usłyszymy Martę i Natalię – dwie siostry, które na co dzień zmagają się z dziecięcym porażeniem mózgowym i głośno mówią o tym, że w Polsce nie ma dziennych ośrodków terapeutycznych dla osób z niepełnosprawnością będących w normie intelektualnej, których stan zdrowia uniemożliwia jednak podjęcie pracy… Na nośnikach AMS zobaczymy również plakat „Moje dziecko ma autyzm. Mam i ja”, którego współautorka Joanna Wojtera-Kwiczor mówi: nasze rodzicielstwo obarczone jest ostracyzmem w środowisku rodzinnym lub odsunięciem się przyjaciół.
Historie wszystkich bohaterów kampanii będzie można przeczytać na stronie internetowej projektu: www.5zmyslow.pl.
Zobacz zdjęcia z poprzedniego Projektu 5 zmysłów:
POLECAMY:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?