PRZECZYTAJ TAKŻE:
Nowy pomysł na promocję: konsorcjum marki Poznań
Kupuję: Made in Poznań
- Powołując do życia konsorcjum, przecieramy szlak, którym powinna podążyć Polska na arenie międzynarodowej - twierdzi prezydent Ryszard Grobelny. - Inne państwa, jak na przykład Niemcy, chętnie podejmują współpracę z markami-symbolami, dzięki którym podkreślają swoją tożsamość i cechy narodowe. Polska także ma takie marki. Cieszymy się, że tak wiele z nich ma siedzibę w Poznaniu.
Miasto połączyło siły i będzie współpracować promocyjnie oraz marketingowo z firmami: Allegro, Apart, Poznańska Palarnia Kawy Astra, Bridgestone, GlaxoSmithKline, Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol, Komputronik, Lisner, Lorenz Snack-World, Port Lotniczy Poznań- Ławica, MAN, Międzynarodowe Targi Poznańskie, NIVEA, Piotr i Paweł, Solar, Solaris, Stary Browar, W.Kruk, Volkswagen, Meble VOX oraz Yes.
Pierwsze, wspólne akcje już trwają. Choćby kampania "AlleRogal", prowadzona razem z Allegro. 10 marek weźmie udział w akcji "Poznań przyciąga najlepszych". Ufundują nagrody najlepszym maturzystom, którzy będą studiować w Poznaniu.
Logo "Made in Poznań" pojawi się na firmowych autach Herbapolu, w 5 mln egzemplarzy gazetek Komputronika i przed siedzibami członków konsorcjum.
W listopadzie ruszy wspólna kampania reklamowa.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?