Mówią o niej – dobry duch poznańskiego biznesu. Sześć lat temu założyła firmę, która jest efektem kilkunastoletniej pracy nad budowaniem strategii komunikacji marketingowej i PR. Doświadczenie zawodowe ona sama i cały jej zespół zdobywali w międzynarodowych i polskich koncernach. Oto Aleksandra Gutkowska (SMS o treści SUPER.159), absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego, szefowa AGM PR, a także miłośniczka piłki wodnej.
Jak mówi, kocha ludzi, dlatego założyła firmę, w której mogłaby łączyć karierę zawodową z pasją i życiem osobistym.
– Public relations interesowało mnie już na studiach. Ostatnia funkcja jaką pełniłam w spółce giełdowej AMS to właśnie rzecznik prasowy. Wiedziałam, że chcę iść w tym kierunku – opowiada Aleksandra Gutkowska.
Nasza kandydatka to znakomity przykład wytrwałości w dążeniu do celu. Nie przestawała pracować nawet na urlopach wychowawczych, gdy jako podwykonawca współpracowała z agencjami PR. W 2009 r. postanowiła iść na swoje. – Robię to, bo bardzo szanuję ludzi. Dobry PR-owiec musi umieć ich lubić oraz umieć słuchać – mówi Aleksandra Gutkowska. I dodaje: Piszę o tym, co ludzie robią dobrego. Pokazywanie tego, co wartościowego się dzieje w Wielkopolsce, to moja wielka pasja.
Biznes to jej konik, ale szefowa AGM PR nie odżegnuje się od innych inicjatyw, m.in. kulturalnych. Przez cztery ostatnie edycje Transatlantyku kształtowała jego politykę promocyjną i była szefową biura prasowego. Trzy lata temu została zaproszona na mecz piłki wodnej w Poznaniu. Tak zaczęła się jej przygoda z waterpolo. – Charytatywnie robię stronę promocyjną Waterpolo Poznań, zaczynając od kontaktów z mediami, po tworzenie strony internetowej. To bardzo wartościowi, młodzi ludzie, którym po prostu chce się działać – mówi A. Gutkowska. Nasza kandydatka nie zapomina też o potrzebujących. Od 9 lat w podpoznańskim Jeżykowie współorganizuje bowiem świąteczną paczkę od sąsiada.
Nasza kolejna kandydatka także zawodowo zajmuje się wizerunkiem. Izabela Wołyniec-Sobczak (SMS o treści SUPER.161) buduje wartościowe marki osobiste dla osób chcących mądrze zarządzać swoim życiem zawodowym. W pracy bazuje na 17-letnim doświadczeniu w marketingu, komunikacji i zarządzaniu ludźmi. Zanim rozwinęła swoją działalność pracowała bowiem w różnych koncernach. Pierwsze marki osobiste tworzyła dla znajomych osób, które rozpoczynały własne działalności.
– Często marka osobista jest czymś, na czym bazuje cały rozwój kariery i firmy. W dzisiejszym bardzo konkurencyjnym świecie, trudno jest się wyróżnić. Silna marka pozwala to zrobić – przyznaje Izabela Wołyniec-Sobczak.
Budowanie marki osobistej jest najbardziej popularne wśród polityków i celebrytów. To nie jest jednak środowisko naszej kandydatki. Izabela Wołyniec-Sobczak pracuje wyłącznie z osobami, które opierają się na prawdziwych wartościach i są autentyczne. Dodatkowo w ubiegłym roku założyła projekt skierowany do kobiet www.sukcesnaobcasach.com, którego celem jest rozwijanie umiejętności kobiet oraz wspieranie się w biznesie.
– Kobiety mają naturalną potrzebę poznawania, uczenia się oraz docierania do innych kobiet. Spotkania klubu inspirują, a członkinie nawiązują przyjaźnie i relacje biznesowe – mówi I. Wołyniec-Sobczak.
Jak głosować?
Głosowanie Aby zagłosować, należy wysłać SMS na numer 72355 (w treści wpisując SUPER.numer kandydatki). Koszt SMS-a to 2,46 zł. Głosowanie potrwa do 31 marca.
ZOBACZ WYNIKI:
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?