Menu Region

Głos Wielkopolski

Regulamin plebiscytu

Nasze Dobre Wielkopolskie 2015 - Przemysłowe i Technologie

Regulamin plebiscytu pod nazwą
„Nasze Dobre Wielkopolskie 2015”
zwanego dalej „Plebiscytem”

Art. 1
Informacje ogólne
Plebiscyt dla czytelników „Głosu Wielkopolskiego” oraz użytkowników serwisu www.gloswielkopolski.pl pod nazwą „Nasze Dobre Wielkopolskie 2015” organizowany jest przez Polska Press Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Domaniewska 45, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000002408, o kapitale zakładowym 42 000 000,00 złotych oraz numerze identyfikacji podatkowej NIP 522-01-03-609, zwaną dalej Organizatorem.
Plebiscyt organizowany jest przez Oddział w Poznaniu – Wydawcę „Głosu Wielkopolskiego”.
Patronat honorowy nad Plebiscytem objął Wojewoda Wielkopolski Pan Piotr Florek
Nadzór nad przebiegiem Plebiscytu sprawuje Komisja Plebiscytowa powołana przez
Organizatora, w której skład wejdą:
Adam Pawłowski – redaktor naczelny „Głosu Wielkopolskiego”
Antoni Malinowski – dyrektor Biura Reklamy Polska Press Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu
dr hab. Cezary Kochalski, pro.nadzw. UEP; Prorektor ds. strategii I rozwoju.
Piotr Popławski - Dyrektor Regionu Banku BGŻ BNP Paribas S.A. w Poznaniu
Wicewojewoda Wielkopolski - Pani Doroty Kina
Krzysztof Stawowy - marketing "Głos Wielkopolski


Art. 2
Cel Plebiscytu
Celem plebiscytu jest wypromowanie i wyłonienie produktów wytwarzanych przez podmioty gospodarcze i osoby fizyczne z terenu województwa wielkopolskiego. Plebiscyt ma wypromować produkty, które ze względu na swoją jakość, popularność wśród konsumentów reprezentują wzór godny do naśladowania. Jest on adresowany do wszystkich mieszkańców wielkopolski oraz firm działających na terenie tego województwa.

Art. 3
Warunki uczestnictwa w Plebiscycie
1. W Plebiscycie głos może oddać każdy zarejestrowany użytkownik serwisu internetowego gloswielkopolski.pl, posiadający ważne konto w tym serwisie oraz posiadający ważne konto w serwisie internetowym Facebook, który powiązał swoje konto w serwisie internetowym gloswielkopolski.pl z swoim kontem w serwisie Facebook i który umożliwił publikację postów na tablicy w serwisie Facebook we własnym imieniu, z wyjątkiem pracowników i współpracowników Organizatora, osób którym powierzono określone prace w związku z organizowaniem Plebiscytu oraz członków ich najbliższych rodzin.
2. Do udziału w Konkursie można zgłaszać firmy, które spełniają następujące wymogi:
a. prowadzą działalność gospodarczą w woj. wielkopolskim,
b. posiadają wszelkie upoważnienia, certyfikaty i zezwolenia, dopuszczające zgłaszane produkty do obrotu na rynku polskim,
c. zgłaszane produkty stanowią ich własność i nie są produkowane na podstawie umowy licencyjnej.



Art.4
Termin i zasady zgłoszenia produktów


1. Produkty można zgłaszać od 1 września 2015 do 10 listopada 2015 r.
2. Okres zgłaszania produktów może ulec wydłużeniu.
3. Do udziału w Plebiscycie produkty mogą zgłaszać sami producenci, firmy, a także kontrahenci – osoby fizyczne, podmioty gospodarcze, organizacje, instytucje, stowarzyszenia. Ostateczna decyzja udziału produktu w Plebiscytach należy jednak do producenta, firmy.
4. Do Plebiscytu mogą być zgłaszane produkty lub grupy produktów (o tej samej nazwie, a różnych kształtach czy walorach – wytwarzane w oparciu o tę samą technologię).
5. Do jednej edycji Plebiscytu mogą być zgłoszone maksymalnie trzy produkty tego samego producenta.
6. Kapituła zostanie powołana dnia 31 października 2015 roku
7. Zgłaszający swój produkt powinien spełnić następujące warunki:
a. Firmy czy producenci, chcący wziąć udział w Plebiscycie, którzy spełniają wymogi regulaminu, przysyłają do redakcji „Głosu Wielkopolskiego” wypełnione deklaracje uczestnictwa, które firma otrzyma po kontakcie z przedstawicielem „Głosu Wielkopolskiego”. Zgłoszenia należy wysyłać na adres [email protected] tel. kontaktowy : 502 499 758
b. Z firmą, producentem zgłoszonego produktu skontaktuje się pracownik „Głosu Wielkopolskiego” – organizator Plebiscytu, aby dokonać dalszych niezbędnych formalności zgłoszeniowych.
c. W terminie wskazanym przez organizatora uczestnicy Plebiscytu dostarczą materiały informacyjne dot. prowadzonej działalności, w przypadku produktów, próbki produktów zgłoszonych do Plebiscytu, celem ich oceny oraz przygotowania materiałów reklamowych.
d. Kapituła Plebiscytu na podstawie nadesłanych materiałów dokona wstępnej oceny produktów zgłoszonych do Plebiscytu i sporządzi pełną listę produktów dopuszczonych do udziału w Plebiscycie.
e. Jednorazowy koszt zgłoszenia wynosi 1600,00 zł netto i gwarantuje promocję zgłoszonego produktu na łamach „Głosu Wielkopolskiego”, której koszt cennikowy wynosi 13 000,00 zł netto.
f. W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego produktu opłata rejestracyjna za każdy kolejny zgłoszony produkt wynosi: 1300 zł netto.




Art. 5
Zasady przeprowadzania Plebiscytu
1. W dniu 31.10.2015 r. na stronie internetowej gloswielkopolski.pl zostanie opublikowana lista zweryfikowanych kandydatur do udziału w Plebiscycie.
2. Zgłaszać swoje produkty do Plebiscytu mogą zgłaszać firmy, które spełniają następujące wymogi:
a. prowadzą działalność gospodarczą w woj. wielkopolskim,
b. posiadają wszelkie upoważnienia, certyfikaty i zezwolenia, dopuszczające zgłaszane produkty do obrotu na rynku polskim,
c. zgłaszane produkty stanowią ich własność i nie są produkowane na podstawie umowy licencyjnej.
3. Głosowanie odbywać się będzie za pomocą SMS Premium i będzie trwało od dnia 31.10.2015r. do dnia 30.11.2015 r. do godziny 23.59.00 na następujących warunkach.:
a. głosując za pośrednictwem SMS Premium uczestnik otrzymuje kod na e-wydanie
„Głosu Wielkopolskiego]” (dalej jako „e-wydanie”). Nabycie e-wydania następuje zgodnie z treścią regulaminu dostępnego pod adresem gloswielkopolski.pl. Głosujący za pomocą SMS Premium oświadcza jednocześnie że zapoznał się z tym regulaminem i akceptuje jego treść.
b. głosowania SMS dokonuje się poprzez przesłanie SMS na numer 72355 w treści wpisując WARTO. po kropce wpisując numer wybranej kandydatury w kategorii „Produkty spożywcze” oraz WARTY. po kropce wpisując numer wybranej kandydatury w kategorii „Przemysłowe i Technologia”
c. w odpowiedzi na SMS, poza zaliczeniem głosu, uczestnik otrzymuje również kod dostępu do e-wydania,
d. koszt wysłania SMS-a wynosi 2,46 zł z VAT.
e. jeden wysłany SMS to 10 punktów w Plebiscycie na daną kandydaturę
f. uczestnik Plebiscytu może oddać dowolną liczbę głosów i tym samym uzyskać dostęp do dowolnej ilości e-wydań,
g. w obliczeniu wyników Plebiscytu biorą udział te głosy, które wpłyną do systemu Organizatora do godziny zakończenia Plebiscytu; głosy, które wpłyną do sytemu Organizatora po zakończeniu głosowania nie zostaną uwzględnione w wynikach Plebiscytu,
h. obsługę techniczną systemu liczenia głosów oddanych za pośrednictwem wiadomości SMS zapewnia Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel systemu Hermes,
i. dostawcą w/w usługi SMS Premium o podwyższonej opłacie jest Gratka Technologie Sp. z o.o., a świadczenie dodatkowe realizowane jest przez Organizatora.
4. Głosowanie odbywać się będzie za pośrednictwem aplikacji internetowej Facebook (dalej jako „aplikacja FB”) poprzez kliknięcie na odpowiedni przycisk i będzie trwało od dnia 31.10.2015 r. do dnia 30.11.2015 r. do godziny 23.59.00 na następujących warunkach.:
a. uczestnicy muszą zalogować się na swoje konto FB,
b. uczestnicy muszą powiązać swoje konto na FB, ze swoim kontem w serwisie gloswielkopolski.pl,
c. warunkiem koniecznym do oddania głosu jest umożliwienie publikacji postu na tablicy właściciela konta w aplikacji FB w jego imieniu,
d. poprzez kliknięcia na przycisk „GŁOSUJ ZA” uczestnik oddaje swój głos za wskazaną kandydaturę
e. jedno kliknięcie to 5 punktów w Plebiscycie na daną kandydaturę,
f. dzienny limit oddanych głosów (kliknięć) wynosi 1 głos za pośrednictwem jednego konta uczestnika w aplikacji FB.
4. W przypadku, jeżeli Plebiscyt polega na głosowaniu na konkretną kandydaturę o zwycięstwie decyduje największa suma liczby głosów.


Art. 6
Ochrona danych osobowych
1. Podane przez Uczestników dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Organizatora dla celów organizacji i przeprowadzenia Plebiscytu, zapewnienia uczciwego i miarodajnego głosowania w Plebiscycie, w szeroko pojętych celach marketingowych i promocyjnych towarów i usług Organizatora, a także w celach statycznych, analitycznych oraz nawiązywania kontaktu z właścicielem danych.
2. Organizator informuje, że jest administratorem danych osobowych w rozumieniu w/w ustawy. Właściciel danych ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania w siedzibie Organizatora. Nadto właściciel danych ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw co do przetwarzania jego danych przez Organizatora w zakresie dozwolonym przez w/w ustawę lub zażądać zaprzestania ich przetwarzania w ogóle. Z uwagi na względy bezpieczeństwa we wszystkich tych sprawach właściciel danych winien osobiście zwracać się do Organizatora na piśmie. Podanie danych jest dobrowolne jednak może być konieczne do wzięcia udziału w Plebiscycie.
3. Przystępując do udziału w niniejszym Plebiscycie, uczestnik może nadto wyrazić zgodę na otrzymywanie od Organizatora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym na podane Organizatora adresy e-mail oraz / albo numery telefonów, informacji handlowej od Organizatora dotyczącej produktów i usług oferowanych przez Organizatora, a także produktów i usług podmiotów współpracujących z Organizatorem na odrębnych zasadach. Uczestnik Plebiscytu może zrezygnować z otrzymywania informacji handlowej za pośrednictwem wiadomości SMS w powyższym zakresie wysyłając maila na adres mailowy [email protected] w tytule wiadomości wpisując stop + numer telefonu. Numer ten w ciągu 72 godzin zostanie usunięty z listy numerów, na które wysyłane są wyżej wskazane wiadomości.
4. Organizator informuje, że zbiera i zapisuje, za zgodą Użytkownika po otrzymaniu informacji o celu i zakresie zbierania danych, dane eksploatacyjne służące do identyfikacji urządzenia, z którego oddawane są głosy w Plebiscycie. Dane te nie uniemożliwiają jednoznacznej identyfikacji użytkownika.
5. Dane eksploatacyjne, o których mowa powyżej wykorzystywane są wyłącznie do zapewnienia rzetelności oddanych głosów i wyników Plebiscytu. Dane te są przechowywane i wykorzystywane w w/w celu również po opuszczeniu przez użytkownika strony Plebiscytu.
6. Dane eksploatacyjne, o których mowa powyżej to: id_facebook, IP, data bez godziny (dla anonimId i fingerprinta), data z godziną (dla samego głosu), wartość głosu, sposób głosowania, zestaw danych przeglądarki ( między innymi informacje o nazwie przeglądarki, zestawach pluginów, czcionek systemowych, strefę czasową, rozdzielczość, supercookie, akceptowany typ odpowiedzi serwera).
Art. 7
Ogłoszenie wyników Plebiscytu

1. Kapituła Plebiscytu po zweryfikowaniu nadesłanych głosów, ogłosi wyniki Plebiscytu w dniu 02.12.2015 r. na łamach „Głosu Wielkopolskiego” oraz na stronie internetowej gloswielkopolski.pl.
2. Kapituła plebiscytu zbierze się w terminie 10 dni, przed zakończeniem głosowania i swoimi głosami, wybierze spośród wszystkich zgłoszonych produktów, ten któremu przyzna jedno wyróżnienie specjalne

Art. 8
Tytuły i wyróżnienia
1. Wyróżnienie specjalne kapituły „Nasze Dobre Wielkopolskie 2015” – Znak Jakości „Głosu Wielkopolskiego” (wybór przez kapitułę, tylko jeden tytuł).
2. „Nasze Dobre Wielkopolskie 2015” – Złoty Znak Jakości w kategorii „Produkty spożywcze” przyznany głosami czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” za pierwsze miejsce i największą ilość głosów.
3. „Nasze Dobre Wielkopolskie 2015” – Srebrny Znak Jakości w kategorii „Produkty spożywcze” przyznany głosami czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” za drugie miejsce w głosowaniu.
4. „Nasze Dobre Wielkopolskie 2015” – Brązowy Znak Jakości w kategorii „Produkty spożywcze” przyznany głosami czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” za trzecie miejsce w głosowaniu
5. „Nasze Dobre Wielkopolskie 2015” – Złoty Znak Jakości w kategorii „Przemysłowe i Technologia” przyznany głosami czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” za pierwsze miejsce i największą ilość głosów.
6. „Nasze Dobre Wielkopolskie 2015” – Srebrny Znak Jakości w kategorii „Przemysłowe i Technologia” przyznany głosami czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” za drugie miejsce w głosowaniu.
7. „Nasze Dobre Wielkopolskie 2015” – Brązowy Znak Jakości w kategorii „Przemysłowe i Technologia” przyznany głosami czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” za trzecie miejsce w głosowaniu


Art. 9
Nagrody i uprawnienia laureatów w Plebiscytu
1. Laureatom przysługuje prawo do posługiwania się tytułem, wyróżnieniem oraz logotypem przez okres 2 lat, w celach promocyjno-reklamowych.
2. Laureaci Plebiscytu w dwóch kategoriach „Produkty spożywcze” oraz „Przemysł i Technologia”– wyłonieni w głosowaniu czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” - w ramach nagrody będą mogli wykorzystać bezpłatną kampanię reklamową na łamach „Głosu Wielkopolskiego” i serwisu gloswielkopolski.pl o wartości odpowiednio:
a. I miejsce 25.000 zł brutto
b. II miejsce 15.000 zł brutto
c. III miejsce 10.000 zł brutto

3. Laureat Plebiscytu – wyróżniony przez Kapitułę Plebiscytu - w ramach nagrody będzie mógł wykorzystać bezpłatną kampanię reklamową na łamach „Głosu Wielkopolskiego” i serwisu gloswielkopolski.pl o wartości 15.000 zł brutto.
4. Kampania reklamowa może obejmować tylko produkty danego producenta i nie może zostać scedowana na osoby trzecie.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność odbioru lub nieodebranie nagrody, z jakiejkolwiek przyczyny leżącej po stronie laureata. W takim przypadku laureat traci prawo do nagrody, która pozostaje własnością Organizatora.
6. Laureaci nie mogą domagać się zamiany wygranej nagrody na inną ani wypłaty jej równowartości w pieniądzach oraz nie przysługuje prawo cesji praw do nagrody na osoby trzecie.
7. Kampanie reklamowe, będące nagrodą w Plebiscycie, należy wykorzystać do dnia 1 września 2016 roku.
8. Wyniki Plebiscytu zostaną ogłoszone – zareklamowane – w „Głosie Wielkopolskim” oraz 14 lokalnych Tygodnikach (Chodzieżanin, Ziemia Kaliska, Dzień Nowotomysko-Grodziski, Tygodnik Śremski, Tygodnik Wągrowiecki, Gnieźnieński Tydzień, Fakty Kościańskie, Gazeta Pleszewska, Tydzień Międzychodzko-Sierakowski, Tydzień Obornicki, Tygodnik Pilski, Życie Krotoszyna, Dzień Szamotulski, Dzień Wolsztyński).
9. Kampanie wymienione w pkt. 2 nie obejmują emisji w wydaniach specjalnych, komunikatów, nekrologów/kondolencji, ogłoszeń drobnych.
10. Treść i forma materiałów reklamowych (ogłoszeń i reklam) użytych przez Zleceniodawcę, w związku z wykorzystaniem nagrody w postaci kampanii reklamowej, nie mogą naruszać przepisów prawa ani chronionych prawem dóbr osób trzecich.
11. Nagrody zostaną wydane zgodnie z przepisami Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 r. (Dz. U. z 2000 r., Nr 14, poz.176). Jeżeli w związku z wartością nagrody powstanie obowiązek podatkowy, do każdej z nagród zostanie przyznana dodatkowa nagroda pieniężna, która zostanie przeznaczona przez Organizatora na pokrycie zobowiązania podatkowego nagrodzonego uczestnika z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych, powstałego w związku z przyznaniem nagrody w Plebiscycie. Podatek dochodowy zostanie przekazany przez Organizatora bezpośrednio na rachunek właściwego urzędu skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Art. 10
Reklamacje
1. Reklamacje związane ze sposobem przeprowadzenia Plebiscytu będą przyjmowane w formie pisemnej w siedzibie Organizatora, w terminie do 7 dni od momentu poinformowania o wynikach Plebiscytu.
2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego osoby zgłaszające reklamacje zostaną powiadomione pisemnie niezwłocznie po ich rozpatrzeniu.
3. Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń we właściwym sądzie powszechnym.

Art. 11
Odpowiedzialność
1. Uczestnictwo w Plebiscycie zobowiązuje do przestrzegania Regulaminu Plebiscytu. Regulamin pozostaje do wglądu w redakcji „Głosu Wielkopolskiego” ul. Grunwaldzka 19 w Poznaniu.
2. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Plebiscytu.
3. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Plebiscytu o charakterze siły wyższej.

Art. 12
Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega możliwość przedłużenia trwania Plebiscytu.
2. Organizator zastrzega, iż Plebiscyt nie jest badaniem opinii publicznej, a podane wyniki odzwierciedlają wyłącznie ilość i treść wysłanych przez Głosujących odpowiedzi, w tym w formacie SMS. Z uwagi na fakt, iż jeden Głosujący może wysłać więcej niż jedną odpowiedź, wyniki głosowania nie muszą odzwierciedlać obiektywnego zapatrywania społecznego na kwestie, których dotyczy Plebiscyt.
3. Zmiany niniejszego Regulaminu mogą być dokonywane przez Organizatora jedynie z ważnych powodów, w szczególności na korzyść Uczestników lub wynikających z poziomu zainteresowania Plebiscytem. Zmiany niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia powiadomienia o zmianach Uczestników przez ich zamieszczenia na stronie internetowej Organizatora. Zmiana Regulaminu nie narusza praw Uczestników nabytych przed zmianą.