Menu Region

Głos Wielkopolski

Regulamin plebiscytu

Nasze Dobre Wielkopolskie 2014

I. Cel Plebiscytu

Celem Plebiscytu jest wyłonienie i wypromowanie produktów wytwarzanych przez przedsiębiorstwa z województwa wielkopolskiego. Plebiscyt ma promować produkty, które ze względu na swoją jakość, popularność wśród konsumentów reprezentują wzór godny do naśladowania. Plebiscyt jest adresowany do wszystkich firm działających na terenie województwa wielkopolskiego.

II. Organizator Plebiscytu

Plebiscyt jest organizowany przez Polskapresse Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 41, Oddział Prasa Poznańska w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 19, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000002408, o kapitale zakładowym 42 000 000,00 złotych oraz numerze identyfikacji podatkowej NIP 522-01-03-609, właściciela portali gloswielkopolski.pl i naszemiasto.pl oraz wydawcę „Głosu Wielkopolskiego” oraz niżej wymienionych tygodników regionalnych, zwaną dalej ORGANIZATOREM.

III. Tytuły i wyróżnienia


1. „Nasze Dobre Wielkopolskie 2014” – Znak Jakości „Głosu Wielkopolskiego” (wybór przez kapitułę, tylko jeden tytuł).

2. „Nasze Dobre Wielkopolskie 2014” – Złoty Znak Jakości przyznany głosami czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” za pierwsze miejsce i największą ilość głosów.

3. „Nasze Dobre Wielkopolskie 2014” – Srebrny Znak Jakości przyznany głosami czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” za drugie miejsce w głosowaniu.

4. „Nasze Dobre Wielkopolskie 2014” – Brązowy Znak Jakości przyznany głosami czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” za trzecie miejsce w głosowaniu


IV. Uprawnienia laureatów i nagrody

1. Laureatom przysługuje prawo do posługiwania się tytułem, wyróżnieniem oraz logotypem przez okres 2 lat, w celach promocyjno-reklamowych.

2. Laureaci Plebiscytu – wyłonieni w głosowaniu czytelników i internautów „Głosu Wielkopolskiego” - w ramach nagrody będą mogli wykorzystać bezpłatną kampanię reklamową na łamach „Głosu Wielkopolskiego” i serwisu gloswielkopolski.pl o wartości odpowiednio:

a. I miejsce 30.000 zł brutto
b. II miejsce 20.000 zł brutto
c. III miejsce 10.000 zł brutto

3. Laureat Plebiscytu – wyróżniony przez Kapitułę Plebiscytu - w ramach nagrody będzie mógł wykorzystać bezpłatną kampanię reklamową na łamach „Głosu Wielkopolskiego” i serwisu gloswielkopolski.pl o wartości 15.000 zł brutto.
4. Kampania reklamowa może obejmować tylko produkty danego producenta i nie może zostać scedowana na osoby trzecie.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność odbioru lub nieodebranie nagrody, z jakiejkolwiek przyczyny leżącej po stronie laureata. W takim przypadku laureat traci prawo do nagrody, która pozostaje własnością Organizatora.
6. Laureaci nie mogą domagać się zamiany wygranej nagrody na inną ani wypłaty jej równowartości w pieniądzach oraz nie przysługuje prawo cesji praw do nagrody na osoby trzecie.
7. Kampanie reklamowe, będące nagrodą w Plebiscycie, należy wykorzystać do dnia 1 września 2015 roku.
8. Wyniki Plebiscytu zostaną ogłoszone – zareklamowane – w „Głosie Wielkopolskim” oraz 14 lokalnych Tygodnikach, których lista znajduje w załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu.
9. Kampanie wymienione w pkt. 2 nie obejmują emisji w wydaniach specjalnych, komunikatów, nekrologów/kondolencji, ogłoszeń drobnych.
10. Treść i forma materiałów reklamowych (ogłoszeń, reklam, bannerów promocyjnych, stoisk) użytych przez Zleceniodawcę, w związku z wykorzystaniem nagrody w postaci kampanii reklamowej, nie mogą naruszać przepisów prawa ani chronionych prawem dóbr osób trzecich.


V. Kapituła Plebiscytu

1. Kapitułę Plebiscytu powołują organizatorzy do dnia 3 października 2014 roku.

2. W skład Kapituły Plebiscytu wchodzą osoby zaufania publicznego, specjaliści z dziedziny jakości, marketingu, przedstawiciele mediów. Kapituła Konkursu może wizytować firmy, będące producentami ocenianych produktów.

3. Przewodniczącym Kapituły Plebiscytu „Nasze Dobre Wielkopolskie” jest Pan Adam Pawłowski – redaktor naczelny „Głosu Wielkopolskiego”. Członkami Kapituły Plebiscytu są:
Krzysztof Grabowski – członkek Zarządu Województwa Wielkopolskiego
Grzegorz Hempowicz - Prezes Zarządu Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej w Poznaniu, partnera naszego plebiscytu i członek Kapituły
Piotr Popławski - Dyrektor Regionu Banku BGŻ w Poznaniu, partnera naszego plebiscytu i członek Kapituły
Antoni Malinowski - Dyrektor Biura Reklamy Polskapresse Oddział Biuro Reklamy Filia Poznań – członek Kapituły
Krzysztof Stawowy – szef zespołu ds. Projektów Specjalnych „Głosu Wielkopolskiego” – członek kapituły


VI. Kryteria udziału w Konkursie

1. Do udziału w Konkursie można zgłaszać firmy, które spełniają następujące wymogi:

a. prowadzą działalność gospodarczą w woj. wielkopolskim,

b. posiadają wszelkie upoważnienia, certyfikaty i zezwolenia, dopuszczające zgłaszane produkty do obrotu na rynku polskim,

c. zgłaszane produkty stanowią ich własność i nie są produkowane na podstawie umowy licencyjnej.


VII. Termin zgłoszenia produktów


1. Produkty można zgłaszać od 1 września 2014 do 10 października 2014 r.

2. Okres zgłaszania produktów może ulec wydłużeniu.


3. Do udziału w Plebiscycie produkty mogą zgłaszać sami producenci, firmy, a także kontrahenci – osoby fizyczne, podmioty gospodarcze, organizacje, instytucje, stowarzyszenia. Ostateczna decyzja udziału produktu w Plebiscytach należy jednak do producenta, firmy.

4. Do Plebiscytu mogą być zgłaszane produkty lub grupy produktów (o tej samej nazwie, a różnych kształtach czy walorach – wytwarzane w oparciu o tę samą technologię).


5. Do jednej edycji Plebiscytu mogą być zgłoszone maksymalnie trzy produkty/usługi tego samego producenta.





VIII. Zasady wyboru produktów - głosowanie


1. Wybór odbywać się będzie za pomocą SMS Premium poprzez zakup e-wydania „Głosu Wielkopolskiego” (dalej jako „e-wydanie”) i będzie trwać od 15 października 2014 r. do dnia 19 listopada do godziny 23.59.59 na następujących warunkach:

a. zakupu e-wydania dokonuje się poprzez przesłanie SMS na numer 72355, w treści wpisując NASZE. po kropce wpisując numer wybranego kandydata. W odpowiedzi na SMS uczestnik otrzymuje kod dostępu do e-wydania,
b. koszt wysłania SMS-a wynosi 2,46 zł z VAT,
c. jeden wysłany SMS to 7 punkt w Plebiscycie na daną kandydaturę,
d. uczestnik plebiscytu może dokonać zakupu dowolnej ilości e-wydań i tym samym oddać dowolną liczbę głosów.

2. Głosowanie za pośrednictwem aplikacji FB – które potrwa od 15 października 2014 r. do 19 listopada 2014 r., do godz. 23.59.59 - obywać się będzie na następujących warunkach:
a. uczestnicy muszą zalogować się na swoje konto FB,
b. uczestnicy muszą powiązać swoje konto na FB, ze swoim kontem w serwisie gloswielkopolski.pl
c. warunkiem koniecznym do oddania głosu jest umożliwienie publikacji postu na tablicy właściciela konta w aplikacji FB w jego imieniu
d. poprzez kliknięcia na przycisk „GŁOSUJ ZA”; uczestnik oddaje swój głos za wskazaną kandydaturą
e. jedno kliknięcie to 3 punkty w plebiscycie na daną kandydaturę,
f. dzienny limit oddanych głosów (kliknięć) wynosi 5 za pośrednictwem jednego konta uczestnika w aplikacji FB

3. Kapituła Plebiscytu spośród zgłoszonych produktów wybiera i nadaje tytuł „Nasze Dobre Wielkopolskie 2014” – Znak Jakości Głosu Wielkopolskiego

IX. Przebieg Plebiscytu

1. Ogłoszenie Plebiscytu – 1 października 2014 r.

2. Powołanie Kapituły Plebiscytu.


3. Etap pierwszy – składanie zgłoszeń uczestnictwa w Plebiscycie.

a. Firmy, producenci, chcący wziąć udział w Plebiscycie, którzy spełniają wymogi regulaminu, przysyłają do redakcji „Głosu Wielkopolskiego” wypełnione deklaracje uczestnictwa, które zostaną opublikowane w „Głosie Wielkopolskim” oraz 13 lokalnych Tygodnikach. Deklaracje będą publikowane także na stronie internetowej: www.gloswielkopolski.pl.

b. Z firmą, producentem zgłoszonego produktu skontaktuje się pracownik „Głosu Wielkopolskiego” – organizator Plebiscytu, aby dokonać dalszych niezbędnych formalności zgłoszeniowych.

c. W terminie wskazanym przez organizatora uczestnicy Plebiscytu dostarczą materiały informacyjne dot. prowadzonej działalności, w przypadku produktów lub usług próbki produktów zgłoszonych do Plebiscytu, celem ich oceny oraz przygotowania materiałów reklamowych.

d. Kapituła Plebiscytu na podstawie nadesłanych materiałów dokona wstępnej oceny produktów zgłoszonych do Plebiscytu i sporządzi pełną listę produktów dopuszczonych do udziału w Plebiscycie.


4. Etap drugi – głosowanie.

a. Głosowanie trwa od 15 października 2014 r. do 19 listopada 2014 r. do godz. 23.59.

b. Po zakwalifikowaniu firm, produktów do uczestnictwa w Plebiscycie przeprowadzona zostanie akcja promocyjna polegająca na publikowaniu w „Głosie Wielkopolskim” – (przedstawianiu na zdjęciach) produktów i adresów ich producentów biorących udział w Plebiscycie.

X. Opłaty

1. Opłata rejestracyjna za zgłoszenie jednego produktu wynosi: 1450 zł (słownie: tysiąc czterysta pięćdziesiąt złotych) netto.

2. W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego produktu opłata rejestracyjna za każdy zgłoszony produkt/usługę wynosi: 1100 zł (słownie: tysiąc sto złotych) netto.


3. W przypadku zgłoszenia dokonanego przez inny podmiot lub osobę fizyczną, producent musi wyrazić zgodę na udział produktu lub usługi w konkursie, a następnie dokonać opłaty rejestracyjnej w powyższej wysokości na podstawie faktury VAT wystawionej przez Organizatora, w terminie 7 dni od jej wystawienia.


XI. Ochrona danych osobowych


1. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Polskapresse Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, 02-672 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000002408 z kapitałem zakładowym w wysokości 42.000.000,00 PLN, NIP 522-01-03-609 dla celów organizacji i przeprowadzenia Plebiscytu, zapewnienia uczciwego i miarodajnego głosowania w Plebiscycie, w szeroko pojętych celach marketingowych i promocyjnych towarów i usług Polskapresse Sp. z o.o., a także w celach statycznych, analitycznych oraz nawiązywania kontaktu z właścicielem danych.

2. Polskapresse Sp. z o.o. informuje, że jest administratorem danych osobowych w rozumieniu ww. ustawy. Właściciel danych ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania w siedzibie Polskapresse Sp. z o.o. Nadto właściciel danych ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw, co do przetwarzania jego danych przez Spółkę w zakresie dozwolonym przez ww. ustawę lub zażądać zaprzestania ich przetwarzania w ogóle. Z uwagi na względy bezpieczeństwa we wszystkich tych sprawach właściciel danych winien osobiście zwracać się do Polskapresse Sp. z o.o. na piśmie. Podanie danych jest dobrowolne, jednak może być konieczne do wzięcia udziału w Plebiscycie.


3. Przystępując do udziału w niniejszym Plebiscycie, uczestnik może nadto wyrazić zgodę na otrzymywanie od Polskapresse Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym na podane Polskapresse Sp. z o.o. adresy e-mail oraz/albo numery telefonów, informacji handlowej od Polskapresse Sp. z o.o., dotyczącej produktów i usług oferowanych przez Polskapresse Sp. z o.o., a także produktów i usług podmiotów współpracujących z Polskapresse Sp. z o.o. na odrębnych zasadach.

4. Organizator informuje, że zbiera i zapisuje, za zgodą Użytkownika po otrzymaniu informacji o celu i zakresie zbierania danych, dane eksploatacyjne służące do identyfikacji urządzenia, z którego oddawane są głosy w Plebiscycie. Dane te nie uniemożliwiają jednoznacznej identyfikacji użytkownika.


5. Dane eksploatacyjne, o których mowa powyżej, wykorzystywane są wyłącznie do zapewnienia rzetelności oddanych głosów i wyników Plebiscytu. Dane te są przechowywane i wykorzystywane w ww. celu również po opuszczeniu przez użytkownika strony Plebiscytu.

6. Dane eksploatacyjne, o których mowa powyżej to id_facebook, IP, data bez godziny (dla anonimId i fingerprinta), data z godziną (dla samego głosu), wartość głosu, sposób głosowania, zestaw danych przeglądarki (między innymi informacje o nazwie przeglądarki, zestawach pluginów, czcionek systemowych, strefę czasową, rozdzielczość, supercookie, akceptowany typ odpowiedzi serwera).


XII. Postanowienia końcowe


1. Kapituła Plebiscytu zastrzega sobie prawo do cofnięcia lub zawieszenia prawa do przyznanego tytułu, w przypadku stwierdzenia znacznego pogorszenia się jakości nagrodzonego produktu lub przeniesienia produkcji wyrobu poza granice województwa wielkopolskiego.

2. Kapituła Plebiscytu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie Konkursu.

3. Obsługę Plebiscytu prowadzi Dział Marketingu „Głosu Wielkopolskiego”.

4. Niniejszy regulamin jest dostępny w redakcji „Głosu Wielkopolskiego”, ul. Grunwaldzka 19, Poznań.