Losy „Piotra i Pawła” są przesądzone. Wszystko wskazuje na to, że poznańska marka nie doczeka swoich trzydziestych urodzin. Spółka przeszła w ręce holenderskiej Grupy SPAR. Ta, zgodnie z zapowiedziami przekształci sklepy z charakterystycznym, żółtobrązowym logotypem na placówki własnych marek: SPAR i EUROSPAR.
Nie zmienia to jednak faktu, że to właśnie „Piotr i Paweł” wprowadzał poznaniaków w świat nowoczesnego handlu, a przez lata rozwój sieci był jednym ze sztandarowych przykładów udanego polskiego biznesu na całkiem sporą skalę.
Zobacz jak „Piotr i Paweł” zmieniał się przez lata:
Zobacz też:
Sprawdź też:
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?