W ankiecie znajduje się dziesięć pytań, od podstawowych, czyli czy reklamy w ogóle przeszkadzają mieszkańcom, po bardziej złożone i konkretne, w których należy wskazać miejsce gdzie nie powinno ich być w ogóle lub ich liczba powinna zostać znacznie ograniczona.
Ankiety można obecnie pobierać ze strony internetowej www.bip.um.pila.pl lub osobiście w biurze obsługi interesanta na parterze Urzędu Miasta.
- Wypowiadać może się każdy, a ankieta jest po części anonimowa. To oznacza, że wystarczy wpisać swoje imię i nazwisko - dodaje Wojtecka, która podkreśla, że ankiety będą weryfikowane na wypadek, gdyby jedna osoba chciała wypełnić kilka czy kilkadziesiąt, próbując w ten sposób zwiększyć swoje szanse na przeforsowanie własnych pomysłów ws. reklam w Pile.
Wyniki ankiet nie będą oczywiście wiążące, ale będą brane pod uwagę w czasie prac komisji. Ta jeszcze w tym roku stworzy kompleksowy „plan reklamowy” dla Piły. Po jego zatwierdzeniu przez Radę Miasta, właściciele reklam będą mieli dwanaście miesięcy na dostosowanie się do wytycznych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?