Jak tłumaczy Wojciech Kądziołka z biura prasowego grupy InPost, to rozwiązanie dla osób, którym podczas kontroli bezpieczeństwa służby lotnicze zakwestionują określony przedmiot.
- Przedmiot, który zostanie zakwestionowany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio okleić. Następnie pasażer w przygotowanym do tego miejscu będzie mógł zapakować przedmiot w karton o odpowiednim wymiarze i umieścić go w skrytce urządzenia Paczkomat(R). Przesyłkę nadaje się przez aplikację InPost Mobile. Paczkomat(R) na lotnisku umożliwia wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem pod wskazany adres. Po umieszczeniu przesyłki w urządzeniu, pasażer będzie mógł przejść kontrolę bezpieczeństwa.
Jak zaznacza Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost, oferowana usługa rozwiązuje częsty problem dotyczący konieczności wyrzucenia wartościowych przedmiotów, których nie można wnieść na pokład samolotu.
- Do funkcjonalności oferowanych na lotniskach w Warszawie, Katowicach i we Wrocławiu dołącza Poznań - tu też pasażerowie nie muszą się martwić, że utracą cenne przedmioty podczas kontroli bezpieczeństwa.
- podkreślił Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost.
Magdalena Pawelczyk, dyrektor marketingu i handlu Portu Lotniczego Poznań-Ławica cieszy się, że Ławica dołączyła do grona nielicznych lotnisk w Polsce dbających o przedmioty „nieloty".
- Jestem przekonana, że nowa usługa będzie nieocenionym wsparciem i spotka się z pozytywnym odbiorem naszych pasażerów
- wskazała.
Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected]
Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?