Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Miasto know(s) how oszczędzać

Paulina Jęczmionka
Całkiem niedawno przez Poznań przeszła burza związana z wydatkami na promocję. Niektórzy radni grzmieli, że sytuacja budżetowa miasta jest zbyt dramatyczna, by wydawać na to miliony.

Punktem zapalnym był też fakt, iż biuro promocji nie chciało wyjawić szczegółów finansowania imprez.
Po kilku miesiącach temat znów powraca. Tym razem miasto płaci za obsługę PR.

CZYTAJ:
Poznań wydał ok. 232,5 tys zł na agencję PR

Idea ogólnie słuszna. Uważam bowiem, że każdą dziedziną - w miarę możliwości - powinni zajmować się jej specjaliści. Właśnie: w miarę możliwości.

W urzędzie od dawna funkcjonują co najmniej trzy biura, które są z public i media relations za pan brat. Dlaczego więc miasto w trudnej sytuacji budżetowej nie postawi na własnych ludzi? Albo dlaczego zamiast wielkiej agencji nie zatrudni dwóch czy trzech PR-owców? Niech nawet jeden zarabia 5 tys. zł.
Przez cztery miesiące cztery osoby zarobią łącznie 80 tys. zł. W budżecie zostaje blisko 152,5 tys. zł.

Ale Poznań KNOW(s) lepiej HOW oszczędzać.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski