Punktem zapalnym był też fakt, iż biuro promocji nie chciało wyjawić szczegółów finansowania imprez.
Po kilku miesiącach temat znów powraca. Tym razem miasto płaci za obsługę PR.
CZYTAJ:
Poznań wydał ok. 232,5 tys zł na agencję PR
Idea ogólnie słuszna. Uważam bowiem, że każdą dziedziną - w miarę możliwości - powinni zajmować się jej specjaliści. Właśnie: w miarę możliwości.
W urzędzie od dawna funkcjonują co najmniej trzy biura, które są z public i media relations za pan brat. Dlaczego więc miasto w trudnej sytuacji budżetowej nie postawi na własnych ludzi? Albo dlaczego zamiast wielkiej agencji nie zatrudni dwóch czy trzech PR-owców? Niech nawet jeden zarabia 5 tys. zł.
Przez cztery miesiące cztery osoby zarobią łącznie 80 tys. zł. W budżecie zostaje blisko 152,5 tys. zł.
Ale Poznań KNOW(s) lepiej HOW oszczędzać.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?