Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lech Poznań zachęca VIP-ów do kupowania loży [ZDJĘCIA]

LEM
"Biznes wymaga atmosfery" - to hasło programu skierowanego do najbogatszych kibiców Lecha. Poznański klub przedstawił specjalną ofertę zachęcającą do wykupywania loży biznesowych.

"Biznes wymaga atmosfery" - to hasło programu skierowanego do najbogatszych kibiców Lecha. Wczoraj poznański klub przedstawił specjalną ofertę zachęcającą do wykupywania loży biznesowych.

CZYTAJ TEŻ:
BILETY NA EURO 2012 DLA RADNYCH I URZĘDNIKÓW

Wczoraj w Loży Prezydenckiej stadionu przy Bułgarskiej najczęściej powtarzanym słowem było hospitality czyli gościnność. Specjalny program hospitality, który przy okazji meczów Lecha ma na celu zbliżenie gości i właścicieli specjalnych eleganckich zamkniętych sal zwanych skyboksami, został wczoraj przedstawiony przez prezesa Kolejorza Karola Klimczaka oraz Agnieszkę Próchniewicz. Mówili oni o tym, na jakie atrakcje mogą liczyć ludzie biznesu i ich kontrahenci jeśli skorzystają z oferty klubu.Lech jest w tej chwili już w stanie zorganizować nie tylko kameralne spotkanie, które na długo pozostanie w pamięci jego uczestnikom, ale także duże imprezy i konferencj.

- Chcemy aby kibice, którzy skorzystają z programu hospitality przychodzili na mecze dużo wcześniej i wychodzili ze stadionu nie od razu po zakończeniu zawodów. Tu może ma tętnić życie przed meczem, jak i po ostatnim gwizdku sędziego - powiedział prezes Klimczak. W ofercie klubu są łącznie 42 pomieszczenia od 30 metrów kwadratowych, w tym duże i przeszklone boxy do 1500 metrów . Klub zapewnia także catering, pomeczowe spotkania z piłkarzami i inne atrakcje.

- Mamy bardzo szeroką ofertę, jesteśmy w stanie spełnić indywidualne życzenia każdego klienta. Organizacja imprezy firmowej na stadionie to unikalna możliwość zwiedzenia obiektu, oprawę multimedialną, emisji filmów na meczowych telebimach, reklam na elektronicznych bandach, obsługę hostess, barmanów i DJ'a - mówi Agnieszka Próchniewicz specjalistka ds. hospitality.

Aktualnie klub sprzedał 50 procent powierzchni miejsc biznesowych na mecze rundy wiosennej. O takich wynikach kluby w Gdańsku czy we Wrocławiu mogą tylko pomarzyć. Jak dotąd najwięcej firm skorzystało z oferty hospitality z branży finansowej, budowniczej, motoryzacyjnej i transportowej.

Wynajęcie skyboxu na całą rundę kosztuje od ok. 36 tysięcy do 56 tysięcy złotych.

Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski