- Do sprzedaży otwartej przeznaczyliśmy 10 500 biletów - powiedziała wczoraj Joanna Dzios, rzecznik prasowy klubu. Dlaczego tylko tyle? - 15 000 biletów kupili posiadacze karnetów, 2 000 wysłaliśmy do Manchesteru, 3000 to pula dla UEFA, PZPN, WZPN, Ekstraklasy, a około 10 000 to nasze zobowiązania wobec firm i przedsiębiorstw współpracujących z naszym klubem - wyjaśnia pani rzecznik.
Skoro na meczu z niżej notowanym Red Bull Salzburg był komplet widzów, to tylko naiwni mogli przypuszczać, że podczas starć z naszpikowanymi gwiazdami Manchesterem City czy Juventusem będą wolne miejsca. Władze Lecha też doskonale zdawały sobie z tego sprawę. Jasno określił swój program lojalnościowy, promujący tych kibiców, którzy bez względu na rangę meczu i klasę przeciwnika dopingują Kolejorza na Bułgarskiej. Na początku października klub poinformował, że tylko kupno karnetu na polską ligę upoważnia do uprzywilejowanego kupna karnetu na Ligę Europejską. Te karnety były w sprzedaży już od dawna.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?