CZYTAJ TEŻ:
AKCJA MARKA POZNAŃ: TO DOPIERO REKLAMA MIASTA
Tak oczywiste, że trudno w to uwierzyć, ale dotychczas nikomu w Polsce nie przyszło do głowy, by w ten sposób promować swoje miasto. Ale poznaniacy są nie w ciemię bici i uczą się od najlepszych. Przyjrzeli się, jak robi to Barcelona czy Berlin. I postanowili spróbować. Bo czemu nie?
W Poznaniu jest wiele silnych, solidnych, znanych nie tylko w kraju marek. Volkswagen, Beiersdorf czy Stary Browar. Któż o nich nie słyszał. Mamy nie tylko wiodące firmy komercyjne. Pochwalić się możemy także uczelniami, festiwalem Malta, konkursem Wieniawskiego. Takich firm, instytucji, wydarzeń będących wizytówką miasta Poznań ma więcej.
Jeżeli wszyscy zjednoczą siły, wspólnie będą się promować, to efekt będzie potężny. Taki jest właśnie cel konsorcjum marki Poznań. Na razie przystąpiło do niego ponad 20 firm. A będzie ich więcej. Inne miasta patrzą, jak Poznań przeciera szlaki, czekając, czy pomysł wypali. A ja jestem na tak - kupuję "Made in Poznań".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?