Tuż przed finałem plebiscytu o jego znaczenie i przywiązanie kibiców do ,,Dumy Wielkopolski" zapytaliśmy jej prezesa, Karola Klimczaka. - To kibice tworzą klub i kontynuują jego legendę. Bez nich nikt nie mówiłby o tym niesamowitym dopingu przy Bułgarskiej. O mistrza Polski jeszcze się bijemy, ale już wiemy, że kibice Lecha na tle innych klubów już teraz są bezkonkurencyjni. Będziemy mieć zdecydowanie najwyższą frekwencję w całej Polsce, daleko pozostawiając inne kluby. Jako zarząd Lecha staramy się dbać o legendę Kolejorza, którą tworzyli kibice, a przy tym zapewnić stabilność finansową oraz najwyższy poziom sportowy, na jaki stać w tym momencie Lecha. A co do przyjezdnych fanów to staramy się również wpływać na kalendarz rozgrywek, tak aby jak najwięcej meczów przy Bułgarskiej odbywało się w sobotę i niedzielę, a nie w piątek lub poniedziałek. Nie zależy to do końca od nas, ale wiemy, że dzień i godzina meczu może ułatwić dojazd i powrót kibiców ze stadionu. Wiemy, że wielu z nich przyjeżdża na Bułgarską nawet spoza granic Wielkopolski - podkreślił sternik Kolejorza.
Według niego działania marketingowe wizytówki Wielkopolski już od dawna są nastawione na podtrzymywanie więzi z fanami Lecha. - Mecze towarzyskie rozgrywane w regionie to tylko jeden z wielu pomysłów, jakie staramy się realizować, choćby obok akcji "Lech na Landach“ czy niedawnych wydarzeń pod nazwą "Reiss po Wielkopolsce“. Dzisiaj wiele uwagi poświęcamy relacjom z kibicami, także przez internet, stąd telewizja klubowa, serwis internetowy czy profil na facebooku. Nie zapominamy jednak o tym, aby przyjechać do naszych kibiców, tak jak oni przyjeżdżają do nas na Bułgarską - zauważył Klimczak.
Zapytaliśmy go także o przewidywania przed sobotnim szlagierem kolejki, czyli meczem Kolejorza z Legią w Warszawie.
- To najczęstsze i najtrudniejsze pytanie, z jakim spotykam się w ostatnich tygodniach. Cokolwiek się stanie w sobotę, będziemy walczyć do końca. Mistrza poznamy 2 czerwca. W sobotę wierzę, że wykonamy kolejny krok na drodze do zdobycia tytułu. Pamiętajmy, że potem mamy jeszcze trzy kolejne mecze.
Najważniejsze, że już teraz widać, że budowa Lecha, jaką rozpoczęliśmy wspólnie z trenerem Mariuszem Rumakiem, niemal rok temu, przynosi pierwsze efekty, nie tylko w wynikach, ale także w stylu gry i powtarzalności zachowań piłkarzy. Przed nami jeszcze wiele pracy, która będzie trwała nie tylko wiele miesięcy, ale nawet lat. Najważniejsze, że kibice, dziennikarze i my sami widzimy, że są pierwsze pozytywne owoce tej pracy - zakończył Klimczak. Fundatorem nagród w naszym konkursie jest firma Orlico, dystrybutor sprzętu marki Zeus. Dostępny on jest w sklepach w Poznaniu: Game i Ewa - Gol. Importer w ramach promocji chętnie nawiąże współpracę z klubami na zasadach partnera lub sponsora technicznego. Chętnie weźmie też udział w organizacji lig i turniejów amatorskich. Informacje można zdobyć pod nr tel. 508 811 557.
Aby zagłosować na wybrany klub, należy wysłać SMS pod numer 72355 o treści: LECH.X, gdzie X oznacza numer wybranego klubu. Każdy czytelnik i internauta, może oddać dowolną ilość głosów jeśli uważa, że jego ukochany kluba na takie poparcie zasłużył. Wygra ten, kto ma lepiej zorganizowanych i przedsiębiorczych kibiców.
Termin głosowania upływa w poniedziałek o godz. 22. Na czele stawki Sokół Kleczew przed Polonią Środa, ale jeszcze wszystko może się zdarzyć...
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?