Weźmie w niej udział 39 marek z 11 różnych branż. Wśród nich znalazły się m.in. takie firmy i instytucje, jak: IKEA, Lech Poznań, Allegro, MTP, port Ławica, Concordia Design, Stary Browar, Ciber, Herbapol.
O ich wyborze zadecydowała Rada Ekspertów, w skład której wchodzą znawcy marketingu, kultury, innowacji czy sportu.
- Unikalność i wyjątkowość projektu bazuje na wymianie korzyści wizerunkowych zarówno miasta, jak i marek - wyjaśnia Grzegorz Kiszluk, członek Rady Ekspertów.
W ramach "Made in Poznań" firmy i miasto realizują wspólne przedsięwzięcia, które są finansowane przez obie strony.
- Poprzednia edycja pokazała, że Grupa Allegro i miasto mogą wspólnie efektywnie się promować. Projekt Konsorcjum przynosi korzyści obu stronom, umacniając i markę Allegro i markę Poznań - mówi Krzysztof Śpiewak z Allegro.
Konsorcjum Marki Poznań to też dwa nowe projekty "Inspired by Poznań" i "Poznań Positive". Pierwszy z nich promuje
wydarzenia kulturalne i artystyczne, drugi natomiast skierowany jest do młodych, zdolnych, kreatywnych poznaniaków.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?