Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak zostać kowalem swojego biznesu?

RED
Wielu z nas marzy o własnej działalności, o samodzielnym prowadzeniu biznesu. Jednocześnie, niewielu się na to decyduje. Powodów jest mnóstwo, ale najczęstszym jest obawa przed porażką, znajomości rynku lub pomysłu na biznes. Idealnym rozwiązaniem w tej sytuacji jest franczyza. Najlepiej koncept niewymagający specjalistycznej wiedzy. W branży gastronomicznej przykładem może być np. koncept SUBWAY® - lidera rynku restauracji szybkiej obsługi, znanego z sieci restauracji oferujących kultowe już, amerykańskie sandwicze.

Franczyza SUBWAY® to świetny sposób, aby zostać kapitanem statku swego życia. To forma współpracy, w której uczestniczą niezależni: franczyzodawca i indywidualni franczyzobiorcy. Co ważne jej zasady zakładają udostępnienie przyszłemu właścicielowi restauracji, poza marką, także całe know-how. Innymi słowy, osoba decydująca się na udział we franczyzie otrzyma nie tylko możliwość posługiwania się daną marką (np. założenia lokalu pod jej szyldem, korzystania z przygotowanych dla niej materiałów marketingowych), ale też odpowiednie wsparcie od franczyzodawcy (np. pomoc w kwestiach formalnoprawnych, projekt lokalu, szkolenia dla pracowników, składniki i przepisy na sandwicze).

Stały rozwój restauracji pod marką SUBWAY® w rejonie Poznania i Łodzi jest dowodem, iż proponowany przez markę model franczyzowy się sprawdza. Znajduje to także potwierdzenie w liczbach. Dane z ubiegłego roku pokazują, że dotychczasowi franczyzobiorcy notują stały wzrost sprzedaży w swoich restauracjach. Sięga on od 5% do nawet 20%, co z optymizmem pozwala patrzeć na przyszłość. – Od ponad pół roku, w regionie Wielkopolski i Łodzi, restauracje marki SUBWAY® potwierdzają wzrost sprzedaży. Do jego pomiaru służy specjalny wskaźnik, który porównuje wyniki konkretnej restauracji na przestrzeni roku. Dla nas to dowód, że ten biznes się opłaca – mówi Paulina Patelka, Agent Rozwoju marki SUBWAY®. Zwraca jednocześnie uwagę na to, że coraz częściej licencję na prowadzenie restauracji marki kupują osoby bez wcześniejszego doświadczenia w gastronomii. Często są to pracownicy korporacjach, którzy zdecydowali się pokierować swoim życiem samodzielnie. Franczyza restauracji SUBWAY® jest wybierana także jako dobry sposób na pomnożenie lub zabezpieczenie kapitału.

Równie ważni jak nowi franczyzobiorcy są już obecni. Wielu z nich, zachęconych sukcesem, pragnie dalej rozwijać swój biznes. W przypadku franczyzy SUBWAY® właściciele jednej restauracji myślą o rozszerzeniu działalności i otwieraniu kolejnych. Świadczy to zarówno o zadowoleniu z przebiegu współpracy z franczyzodawcą, jak i o możliwości rzeczywistego pomnożenia kapitału.

Ci, którzy pragną nie zostawiać swojego życia w rękach ślepego losu, ale wciąż czują obawy przed wykonaniem pierwszego kroku w stronę samodzielności i pełnej kontroli, powinni dokładnie przyjrzeć się, czym jest franczyza. Przykład franczyzobiorców marki SUBWAY® pokazuje, że sukces jest na wyciągnięcie ręki.

Zainteresowani franczyzą więcej informacji znajdą na stronie www.wlasnysubway.pl.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski