Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Iga Świątek została twarzą nowego produktu OSHEE. „To, co jem i piję, to moje paliwo”

Dawid Foltyniewicz
Firma OSHEE na zorganizowanej w Warszawie konferencji przedstawiła nową linię napojów wód witaminowych z wodą kokosową sygnowanych nazwiskiem Igi Świątek. – Marka OSHEE zawsze mi się podobała, więc cieszę się, że mogę teraz wprowadzić z nią swoje napoje – stwierdziła czterokrotna triumfatorka wielkoszlemowych turniejów.

W lutym 2023 roku firma OSHEE ogłosiła, że Iga Świątek została ambasadorką wspomnianej marki. W poniedziałek w warszawskim Kinogramie Fabryki Norblina zaprezentowano jeden z efektów tej współpracy – wody witaminowe z wodą kokosową w dwóch smakach: cytrynowo-limonkowym i truskawkowo-melonowym. – Tworzenie własnego produktu razem z OSHEE i moim zespołem było dla mnie nowym i bardzo fajnym doświadczeniem. Selekcja smaków i dzielenie się zespołowo subiektywnymi wrażeniami to była najciekawsza część tego procesu. Podoba mi się, że woda witaminowa zawiera naturalną wodę kokosową, która ma izotoniczne właściwości i nadaje egzotycznego smaku. Owoce gwarantują orzeźwienie. Ja już wiem, że będzie to mój ulubiony produkt OSHEE – powiedziała Iga Świątek.

Przedstawiciele firmy zdradzili, że praca z teamem Igi Świątek – trenerem Tomaszem Wiktorowskim, psycholog Darią Abramowicz i fizjoterapeutą Maciejem Ryszczukiem – nad zaprezentowaną linią napojów trwała pół roku. – Od samego początku współpracy z Igą świątek zakładaliśmy stworzenie dedykowanej linii produktów przy współudziale całego teamu Igi. Cieszymy się, że po kilku miesiącach intensywnych prac nad doborem smaków, opracowaniem właściwej formuły nawadniającej czy tworzenia atrakcyjnej dla konsumenta etykiety możemy zaprezentować efekt naszej współpracy w postaci unikatowych produktów OSHEE Vitamin Water z wodą kokosową o smaku cytryna-limonka oraz truskawka-melon – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO marki OSHEE.

Paweł Jacaszek, prezes zarządu OSHEE, dodał, że istotne znaczenie dla firmy mają nie tylko sportowe sukcesy Świątek, ale także jej sposób bycia. – Iga jest bardzo dojrzała, skromna i wie, czego chce. Naszym zdaniem to absolutny numer jeden w polskim sporcie i co równie istotne, idealnie wypełnia definicję ambasadorki OSHEE – stwierdził Paweł Jacaszek, zawstydzając nieco tenisistkę. – Ja tu jestem, trochę mi niezręcznie – skwitowała z nieśmiałym uśmiechem.

OSHEE od wielu lat współpracuję z czołowymi polskimi sportowcami. Ambasadorami marki byli m.in. Robert i Anna Lewandowscy, Krzysztof Piątek i Joanna Jędrzejczyk. Przez siedem ostatnich lat firma sponsorowała piłkarską reprezentację Polski, a w marcu ogłosiła nawiązanie współpracy z hiszpańską LaLiga.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Iga Świątek została twarzą nowego produktu OSHEE. „To, co jem i piję, to moje paliwo” - Gazeta Wrocławska

Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski