Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów – na informacje publikowane w październiku przez „Głos Wielkopolski” – inne redakcje: prasowe, radiowe i telewizyjne w Polsce powoływały się aż 125 razy.
To znaczący wzrost cytowań w stosunku do września (62 cytowania). W efekcie – w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów regionalnych „Głos” awansował z miejsca 8. na miejsce 3.
Na miejscu pierwszym znalazła się: „Gazeta Krakowska” (140 cytowania) oraz Radio Wrocław (135).
W pierwszej piątce najbardziej opiniotwórczych mediów regionalnych, za „Głosem” znalazły się: Radio Kraków i „Dziennik Zachodni”.
O czym „Głos” informował w październiku? Pisaliśmy m.in. o bulwersujących kulisach śmierci naszej dziennikarki Anny Karbowniczak, a także o podniesieniu – przez firmę G.EN. Gaz – cen gazu w Wielkopolsce o 170 proc. Informowaliśmy o rosnącym zagrożeniu covidowym, sytuacji wielkopolskich przedsiębiorców, staraliśmy się pomagać osobom potrzebującym wsparcia – pisząc m.in. o trudnej sytuacji lokatorów niektórych poznańskich kamienic. Wiele uwagi – jak zawsze – poświęciliśmy naszym wielkopolskim tradycjom i historii.
Naszym Czytelnikom serdecznie dziękujemy za zainteresowanie i wsparcie.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?