- 98 procent operacji przeprowadzanych przez Impel wykonywano o czasie lub były one opóźnione nie z winy agenta - twierdzi Bogdan Dzik, prezes Impel Cleaning. Ta wypowiedź miała stanowić ustosunkowanie się do kilkunastu przykładów złamania przez spółkę procedur, o czym pisaliśmy w sobotę.
Czytaj także:
Niebezpieczne błędy firmy obsługującej lotnisko Ławica
Z usług firmy Impel zadowolone są obie linie lotnicze obsługiwane na Ławicy przez tego handlera.
- Zdarzają się różne przypadki, ale one giną w masie - mówi Grzegorz Polaniecki prezes Enter Air.
- O przypadkach nieprawidłowości dowiedziałem się z Internetu. Do nas żadne sygnały nie docierały.
- Wybór Impela jest elementem naszej strategii polegającej na obniżaniu kosztów - mówi Tomasz Balcerzak, członek zarządu PLL LOT. - Jakość usług przy odpowiednim poziomie kosztów zapewnił nam Impel.
Spółka funkcjonuje na Ławicy od maja. Obsługa naziemna w Poznaniu to debiut firmy na tym rynku. By pomóc uruchomić działalność Impelowi LOT oddelegował na Ławicę kilku swoich pracowników.
Plany są ambitne. Impel w przyszłym roku zamierza potroić przychody. Jak mówi Bogdan Dzik nie chodzi tylko o Ławicę. Spółka złożyła ofertę zakupu udziałów w dwóch firmach handlingowych, których właścicielem jest PLL LOT.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?