Ranking biznesowy składał się z trzech kategorii: finansowej, marketingowo-medialnej i efektywności sportowej. Lech w każdej kategorii zajął drugie miejsce za warszawską Legią. Kolejorz wygenerował drugie najwyższe przychody wśród klubów ekstraklasy (65 mln zł), licząc razem z wpływami z transferów. Wyprzedził Legię natomiast w klasyfikacji średniej frekwencji na stadionie, która zaliczana była do kategorii marketingowo-medialnej. Pierwsze miejsce w rankingu biznesowym zajęła Legia Warszawa, na ostatnim stopniu podium uplasowała się Lechia.
Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?