Poznański Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił nowy sposób zakupu biletów. Wcześnie, korzystając z komórki, można było skasować bilet w aplikacji moBilet. Teraz dołącza do niej kolejna. Działająca w systemie CallPay.
W ofercie są bilety czasowe (15, 30, 60, 120-minutowe) oraz krótkookresowe 24, 48, 72 godzinne i 7 dniowe. Tym razem pasażer nie musi instalować na swoim telefonie żadnych aplikacji. Jednak podobnie jak wcześniej, musi wcześniej wpłacić pieniądze, za które będzie "kupował" bilety.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Bilet wydrukują w kiosku i sklepie
Aby kupić bilet wystarczy zadzwonić pod odpowiedni numer. Usługa jest dostępna dla wszystkich sieci komórkowych. I nie trzeba łączyć się z Internetem.
Zadzwonić trzeba zaraz po wejściu do tramwaju lub autobusu.
Numery do zakupu biletów czasowych:
Bilet normalny: 61 41 51 1 XX
Bilet ulgowy: 61 64 60 1 XX
W miejsce dwóch ostatnich cyfr należy podać czas ważności biletu: 15 - bilet 15-minutowy, 30 - bilet 30-minutowy, 60 - bilet 60-minutowy, 20 - bilet 20-minutowy.
Numery do zakupu biletów dobowych:
Bilet normalny: 61 64 60 9 XX
Bilet ulgowy: 61 64 60 5 XX
W miejsce dwóch ostatnich cyfr należy podać czas ważności biletu: 24 - bilet 24-godzinny, 48 - bilet 48-godzinny, 72 - bilet 72-godzinny, 07 - bilet 7-dniowy.
SMS wysyłany jest tylko podczas kontroli
Pasażer otrzymuje głosowe potwierdzenie skasowania biletu. SMS z danymi wysyłany jest tylko w przypadku kontroli.
Aktywuj usługę tutaj:
CallPay lub telefonicznie pod numerem 22 100 1 600.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?