Wzruszająca reklama z Magdaleną Różczką. Tak zmienia się...

    Wzruszająca reklama z Magdaleną Różczką. Tak zmienia się mieszkanie młodych rodziców

    Artykuł sponsorowany

    Aktualizacja:

    Polska

    Wzruszająca reklama z Magdaleną Różczką. Tak zmienia się mieszkanie młodych rodziców
    W popularnych stacjach telewizyjnych można zobaczyć nową reklamę Murapolu z udziałem Magdaleny Różczki. Wzruszający spot przedstawia historię rodziny, której życie zmienia się po narodzinach dziecka. Metamorfozę przechodzi również ich mieszkanie.
    Wzruszająca reklama z Magdaleną Różczką. Tak zmienia się mieszkanie młodych rodziców


    Murapol, ogólnopolski deweloper mieszkaniowy, od kilku miesięcy promuje wśród Polaków ideę posiadania własnego mieszkania. Firmę wspiera w tym Magdalena Różczka, ambasadorka akcji „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej. W reklamach aktorka opowiada historie bohaterów, którzy po spełnieniu marzenia o własnym mieszkaniu, mogą rozwinąć skrzydła i swobodnie wyrażać emocje.

    Najnowszy spot telewizyjny przygotowany dla Grupy Murapol przez agencję Whizz Ninja ukazuje historię rodziny Oli i Michała. To młodzi rodzice, którzy wprowadzili się do własnego mieszkania i przeżywają w nim emocje związane z przyjściem na świat i wychowaniem córeczki. Dzięki sile uczuć mieszkanie to dla nich więcej niż „cztery ściany”. Staje się bajkową krainą, prawdziwą szkołą życia i rodzicielstwa, placem zabaw, a nawet planetą, na której człowiek stawia pierwsze kroki.

    W dwóch wcześniej emitowanych spotach poznawaliśmy Kasię, której mieszkanie zamieniało się w klub fitness, kino, przytulne SPA i świątynię sztuki. Z kolei Agnieszka i Filip, bohaterowie drugiego filmu reklamowego, w swoim mieszkaniu mogli stworzyć królestwo kulinarnych eksperymentów, trybunę stadionu piłkarskiego i romantyczne gniazdko dla zakochanych.

    W reklamie, obok Magdaleny Różczki, wystąpili utalentowani aktorzy: Weronika Jaskółka („7 rzeczy, których nie wiecie o facetach”, „Ojciec Mateusz”, „Na Noże”, „Komisarz Alex”) oraz Jakub Wons („Amok”, „Barwy szczęścia”, „Czas honoru”).

    Spot wyreżyserował Jan Holoubek („Lekarze”, „Prokurator”, „Pocztówki z republiki absurdu”, „Po prostu przyjaźń”). Wykorzystany w reklamie utwór to „Open my eyes” Maverick’a Sabre, irlandzko-angielskiego piosenkarza i rapera.

    Ty również chcesz większej wygody dla Twoich bliskich? Zobacz, jak łatwo zmienić mieszkanie na nowe, od Murapolu
    https://www.murapol.pl/oferta

    Czytaj także

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry