Poznań: Tajemnica niebieskich znaków

    Poznań: Tajemnica niebieskich znaków

    BOK

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Niebieskie znaki kojarzące się chyba najbardziej z gwiazdami, które pojawiły się w różnych punktach miasta, intrygują. Niektóre z nich opatrzono hasłami: "Wiemy, jak warzyć piwo" czy na przykład "Wiemy, jak robić sztukę dla ludzi".
    Ich przesłanie jest jednoznaczne. Nie mówimy wprost, że jesteśmy najlepsi. Jednak dajemy do zrozumienia, że Poznań i jego mieszkańcy są wyjątkowi.

    Biuro Promocji Miasta Urzędu Miasta zaprzecza, by maczało w tej akcji palce. - Doszły mnie słuchy o nich, ale ich nie widziałem - utrzymuje Łukasz Goździor, dyrektor biura i dodaje: - Chcąc zrealizować działania marketingowe, nie można ich wcześniej zapowiadać, bo traci się skuteczność. Nie mogę wyłożyć kart na stół, bo konkurencja nie śpi.

    Wszystko wskazuje na to, że niebieskie gwiazdy zapowiadają nadejście godziny zero, kiedy to wystartuje pełną parą kampania promująca markę Poznań. Nim jednak przekonamy innych do siły miasta, sami poznaniacy muszą mieć jej świadomość.

    - Godzina zero się zbliża - potwierdza Ł. Goździor. - Pracujemy nad kilkoma projektami. Za kilka tygodni nastąpi nowa odsłona wizerunku miasta, co wiąże się z jego hasłem i logotypem. Nie należy spodziewać się spektakularnej akcji jednorazowej, choć i takie przewidujemy, kierując je do wybranej grupy docelowej, ale stałych działań. Budowanie marki Poznań to proces długotrwały, a nie jedna kampania. Chcemy przyciągnąć idee, ludzi i kapitał.

    W ciągu najbliższych dni ma się rozpocząć kampania reklamowa w ogólnopolskich mediach. To zapowiedź kolejnych działań przewidzianych w strategii promocji Poznania, którą przygotowała agencja Just i Instytut Konkurencyjnej Ekonomii Regionów.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze (1)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    brawo - to mi się podoba

    wielkopolanin - poznańczyk (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

    Myślę i mam nadzieję, że ta kampania promocyjna wreszcie zaskoczy i przekona innych, że "Poznań to miasto pozytywnych doznań" - a nie tylko afer związanych ze sprawowaniem włądzy samorządowej. Oby...rozwiń całość

    Myślę i mam nadzieję, że ta kampania promocyjna wreszcie zaskoczy i przekona innych, że "Poznań to miasto pozytywnych doznań" - a nie tylko afer związanych ze sprawowaniem włądzy samorządowej. Oby tylko urzędnicy siędo niej dostroili poziomem obsługi mieszkańców i przyjezdnych w tym szczególnie inwestorów. zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Magazyn

    Wideo