Menu Region

Egzamin gimnazjalny 2013. Test z matematyki [ARKUSZE,...

Egzamin gimnazjalny 2013. Test z matematyki [ARKUSZE, PYTANIA, ODPOWIEDZI]

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Głos Wielkopolski

KS

139Komentarzy Prześlij Drukuj
Egzamin gimnazjalny 2013. W środę uczniowie zmierzyli się z testami z matematyki. Sprawdź, swoje rozwiązania!
1/12
Egzamin gimnazjalny 2013. Test z matematyki [ARKUSZE, PYTANIA, ODPOWIEDZI]

Egzamin gimnazjalny 2013 - matematyka. Arkusz egzaminacyjny.

  • Egzamin gimnazjalny 2013 - matematyka. Arkusz egzaminacyjny.
  • Egzamin gimnazjalny 2013 - matematyka. Arkusz egzaminacyjny.
  • Egzamin gimnazjalny 2013 - matematyka. Arkusz egzaminacyjny.
  • Egzamin gimnazjalny 2013 - matematyka. Arkusz egzaminacyjny.
  • Egzamin gimnazjalny 2013 - matematyka. Arkusz egzaminacyjny.
  • Egzamin gimnazjalny 2013 - matematyka. Arkusz egzaminacyjny.
  • Egzamin gimnazjalny 2013 - matematyka. Arkusz egzaminacyjny.
  • Egzamin gimnazjalny 2013 - matematyka.
Zobacz: EGZAMIN GIMNAZJALNY 2013 - TEST Z MATEMATYKI, ARKUSZ.


ZADANIE 1
ODPOWIEDŹ: C

ZADANIE 2
ODPOWIEDŹ: D

ZADANIE 3
ODPOWIEDŹ: A

ZADANIE 4
ODPOWIEDŹ:
1. PRAWDA
2. FAŁSZ

ZADANIE 5
ODPOWIEDŹ: A

1 3 4 5 »
Reklama
140

Komentarze

zwiń wszystkie wątki najnowsze najstarsze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się

ehh

+39 / -28

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

ehhh (gość)  •

ehhh

odpowiedzi (0)

skomentuj

nie

+40 / -28

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Szaja (gość)  •

nie w pierwszym nie może być 14,5 bo jest parzysta czyli się bierze dwie środkowe i średnia a że dwie środkowe to 15 to średnia ich to też 15. dziękuje

odpowiedzi (0)

skomentuj

Klucze CKE

+40 / -28

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Matematyk (gość)  •

Są już klucze CKE z matematyki
http://www.zadania.info/d1581/59857

odpowiedzi (0)

skomentuj

błąd

+51 / -28

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

anonim (gość)  •

W 1. powinno być B - jest parzysta ilość opcji...

odpowiedzi (0)

skomentuj

tt

+65 / -59

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

fd (gość)  •

w zadaniu 1. nie powinno być b ?

skomentuj

NIE

+27 / -21

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Gość (gość)  •

Musisz wziąć pod uwagę liczbę uczestników

odpowiedzi (0)

skomentuj

NIE

+25 / -36

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Gość (gość)  •

Musisz wziąć pod uwagę liczbę uczestników

odpowiedzi (0)

skomentuj

Koks

+50 / -27

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Koks (gość)  •

No komend

odpowiedzi (0)

skomentuj

błąd!

+73 / -58

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

studentka (gość)  •

w zadaniu 12 odpowiedź powinna być c)!
2 złotowych jest dwa razy wiecej, a 2-złotowe oznaczone sa jako y, wiec x=2y, a nie na odwrót jak w b. !!! kto to rozwiazywał??

skomentuj

-,-

+29 / -19

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Gimnazjalistka (gość)  •

Jeśli naprawdę jesteś studentką, to radzę się douczyć w zakresie układów równań. Ja rozumiem, że nie każdy potrafi zrobić takie zadanie, bo nie każdy jest dobry we wszystkim, ale jeśli czegoś nie wiesz, to proszę, nie wypowiadaj się, bo tym komentarzem mnie zdołowałaś.

Bardzo proste zobrazowanie sytuacji:
Monet 2 złotowych jest 2 razy WIĘCEJ niż 5 złotowych. Oznaczamy je literą - y.
Monet 5 złotowych jest 2 razy MNIEJ niż 2 złotowych. Oznaczamy je literą - x.
Załóżmy, że monet 2 złotowych jest 4. W takim wypadku monet 5 złotowych jest 2, ponieważ jest ich 2 razy MNIEJ (4:2=2).

W Twoim równaniu trzeba by to było zapisać tak:
2=2*4
2=8
Co jest nieprawdą. Dziękuję, dobranoc.

odpowiedzi (0)

skomentuj

Oh my God!

+36 / -38

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

wiwerna (gość)  •

Skoro monet dwuzłotowych (y) jest WIĘCEJ (2 razy) to równanie musi być y=2x
To równanie oznacza, że monet dwuzłotowych - y- jest dwa razy tyle ile pięciozłotowych - x. Innymi słowy, że monet pięciozłotowych (x) jest dwa razy mniej niż dwuzłotowych (y). Można by zapisać to równaniem x=1/2y
Przykład ilustrujący:
monety dwuzłotowe (y) - 4
monety pięciozlotowe (x) - 2
4 to dwa razy więcej niż 2 prawda?
czyli można zapisać, że 4=2*2 (czyli y=2x)
NIE MOŻNA JEDNAK zapisać, że x=2y, bo wtedy musiałoby wyjść, że 2=4*2, co jest nieprawdą.
Zrozumiałe?

odpowiedzi (0)

skomentuj

studentka

+38 / -26

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

student (gość)  •

z zadania wynika że musi być spełniony warunek y > x zatem zapis x=2y jest nieprawdziwy.

odpowiedzi (0)

skomentuj

studentka

+40 / -35

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

student (gość)  •

z zadania wynika że y > x ,zatem zapis x=2y jest nieprawdziwy.

odpowiedzi (0)

skomentuj

idiotka

+35 / -28

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Szaja (gość)  •

Sama sobie zaprzeczasz. jeżeli jesteś studentką i takie błędy robisz to ja nie wiem jak cie przepuszczali. Wytłumaczę Ci dlaczego odpowiedź b. Sama sobie zaprzeczasz bo mówisz że 2 złotowych jest 2 razy więcej a dwójki są oznaczane y. czyli pierwsze równanie jest y=2x bo 2 złotówek jest dwa razy więcej. dziękuje dobranoc

odpowiedzi (0)

skomentuj

bleble

+36 / -29

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

kuku (gość)  •

lala

odpowiedzi (0)

skomentuj

natuuu

+41 / -43

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

tralala (gość)  •

A w zadaniu 18 nie powinno być C ?

skomentuj

Ja

+44 / -27

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Lulz (gość)  •

Wystarczy że policzysz nachylony bok który wynosi h*sqrt(2) bo to jest przekątna kwadratu o bokach równych h i walniesz tangens kąta rozwartego. Wychodzi (h^2)*(sqrt(2)).

odpowiedzi (0)

skomentuj

Ja

+54 / -28

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Lulz (gość)  •

Tzn. nie bezpośrednio. Tg będzie miał wartość -1, co znaczy że boki są równe, bo po zrobieniu modułu z funkcji wartość musi być dodatnia gdyż to jest figura geometryczna.

odpowiedzi (0)

skomentuj

żal

+70 / -46

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

mały (gość)  •

niebądz taki modry xd trzebabyło samemu iść napisac zobaczyli bysmy czy tez byś sie tak wypowiadał po napisaniu tego testu

odpowiedzi (0)

skomentuj

xD

+34 / -55

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

;] (gość)  •

ale masakra no szczerze to ja sie nie dziwie ze spoleczenstwo jest tepe skoro daja takie banaly no kurde sorry bardzo ale idiota by to rozwiazal jesli to jest obecny poziom edukacji w gimnazjach to to jest kpina jakas. przeciez to nawet nie jest trudniejsze od egzaminu podstawowki i jak tu nie uwazac ze narod cofa sie w rozwoju niedlugo to mlodziez bedzie porozumiewala sie na gesty i migi do tego ten system zmierza

skomentuj

Eeee...

+20 / -22

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Nieważne. (gość)  •

Tak, bo przecież to nasza wina, że takie mamy egzaminy. To nie my je ustalamy i uwierz, że nie każdy jest dobry we wszystkim jak Ty. Skoro jesteś taki mądry i chcesz świecić przykładem, to powiem Ci, że zdanie zaczyna się od dużej litery i na pewno nie od słów "ale" i "przecież". Pozdrawiam i życzę sukcesów w dalszej nauce języka polskiego :).

odpowiedzi (0)

skomentuj

q

+48 / -25

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

q (gość)  •

Zgadzam się system jest fatalny. Jestem gimnazjalistą i powiem ci coś... Pieprz się po prostu pieprz się czuję się obrażony ponieważ są nieuki i tacy jak ja którzy te zadania również uważali te zadania za banały... powtórzę pieprz się.

odpowiedzi (0)

skomentuj
1 3 4 5 ... 7 »
Reklama
Reklama