1,5 mln zł na promocję regionu

    1,5 mln zł na promocję regionu

    Tomasz Cylka

    Głos Wielkopolski

    Głos Wielkopolski

    Miasto Poznań wyda w tym roku na promocję 25 milionów złotych. Województwo wielkopolskie ma na reklamę regionu kwotę ponad 20 razy mniejszą. W ubiegłym roku, dzięki 90. rocznicy Powstania Wielkopolskiego usłyszała o nas cała Polska. Czy w tym roku Wielkopolska ma jakikolwiek pomysł na przyciągnięcie uwagi całego kraju?
    Budżet "powstańczy" był rekordowy w dziesięcioletniej historii samorządu wojewódzkiego i wynosił 3,5 miliona złotych. W tym roku na promocję Wielkopolski w gabinecie marszałka zarezerwowano ponad 1,3 miliona złotych.

    - Na pewno wykorzystamy piątą rocznicę wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Okazją do promocji regionu będzie także dwudziesta rocznica wyborów czerwcowych. Będziemy też kontynuować przedsięwzięcia związane z Powstaniem Wielkopolskim, choć już nie na tak wielką skalę - wylicza Anna Parzyńska-Paschke, rzecznik marszałka województwa wielkopolskiego.

    W tym roku władze regionu chcą przypomnieć o powstaniu w samej stolicy. Pod koniec roku planowany jest przemarsz historycznych wojsk wielkopolskich przez centrum Warszawy.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Gorący temat

    Wideo