(Dez)infolinia Telekomunikacji?

    (Dez)infolinia Telekomunikacji?

    Katarzyna Kamińska

    Głos Wielkopolski

    Głos Wielkopolski

    Mieszkanka poznańskiego Grunwaldu niedzielny wieczór spędziła na podróżowaniu po mieście. Organizatorem wycieczki była... infolinia tp 9491.
    Kobieta musiała pilnie spotkać się z okulistą. Trafiła do szpitala na Szwajcarskiej, gdyż na wspomnianej infolinii poinformowano ją, że jest to jedyny szpital dyżurny z oddziałem okulistyki. Lekarz przyjmujący kobietę był bardzo zdziwiony, że jechała tak daleko, gdyż z jego wiedzy wynikało, że pacjentka miała bliżej domu trzy takie oddziały.

    Postanowił sam sprawdzić działanie infolinii i zadzwonił po informacje.
    Usłyszał, że późnym wieczorem w niedzielę raczej nie ma co liczyć na przyjęcie gdziekolwiek, ale może spróbować w szpitalu MSWiA przy ul. Dojazd, na tamtejszym oddziale okulistyki. Zdziwienie lekarza rosło z minuty na minutę, gdyż - o ile wiedział - w tymże akurat szpitalu nie ma takiego oddziału...
    "Wykręcając 9491 o dowolnej porze dnia i nocy można uzyskać informację o..." - brzmi komunikat na stronach Telekomunikacji - "... na bieżąco aktualizowane dane" chwali się dalej TP.
    Sprawdzam więc, na co jeszcze można liczyć, dzwoniąc pod podany numer.

    Ze skręconą kostką wysłano mnie do przychodni przyszpitalnej przy ul. Gąsiorowskich, gdyż "w Poznaniu nie ma dyżurów ortopedycznych". Otóż nieprawda. Dyżury takie prowadzi pomoc doraźna, w razie urazu pomogą również lekarze w szpitalu przy ul. Lutyckiej i Kurlandzkiej.

    Postanowiłam poszukać pomocy przy uszkodzonym kole w samochodzie. Jako lokalizację podaję ulicę Stoińskiego - kilkaset metrów dalej jest duży serwis oponiarski i warsztat samochodowy. Uprzejma pani na infolinii wysyła mnie tymczasem na Bałtycką - musiałabym przejechać kawał drogi do Lechickiej i kilka kolejnych przecznic, zanim znalazłabym rzeczony warsztat. Gdybym rzeczywiście miała problem z samochodem - nierealne.

    Za usługę w warsztacie trzeba zapłacić. Pytam więc o najbliższy bankomat. Według telefonistki, do dyspozycji mam trzy - wszystkie daleko. Natomiast ten, do którego doszłabym w 10 minut, w danych infolinii nie istnieje.

    Czytaj treści premium w Głosie Wielkopolskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze (2)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Do Sz. P. Katarzyny Kamińskiej

    K (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 5

    Witam,
    z przykrością przeczytałem Pani b. stronniczy tekst

    Śmiem go tak nazwać, ponieważ nieobce mi są (w odróżnieniu do Pani) zasady rzetelności dziennikarskiej, a także miałem b. kótki epizod...rozwiń całość

    Witam,
    z przykrością przeczytałem Pani b. stronniczy tekst

    Śmiem go tak nazwać, ponieważ nieobce mi są (w odróżnieniu do Pani) zasady rzetelności dziennikarskiej, a także miałem b. kótki epizod pracy w tym serwisie.

    Serwis 9491 jest daleki od doskonałości, ale nie można zarzucić osobom go prowadzącym i obsługującym chęci pomocy każdej dzwoniącej nań oosbie.

    Nie trzeba żadnej wiedzy (tylko trochę dobrej chęci), aby sobie wyobrazić, że informacje w serwisie pochodzą od źródeł, czyli np. placówek medycznych, NFZ-u. I analogicznie w przypadku firm.

    Pani napisała natomiast prostacki teskt pod publiczkę na poziomie Faktu czy innego tabloida.
    Jeśli ma Pani coś na swoją obronę to uprzejmie proszę o podjęcie dyskusji na ten temat.

    P.S Tytuł też nieudany - (dez) informacja jeszcze bym zrozumiał, ale (dez) infolinia ???
    zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Inny punkt widzenia

    Ołnuch (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 5

    Ciekawe są komentarze pod tekstem na Media2 na tentemat: http://media2.pl/telekomunikacja/46739-niedoinformowana-infolinia-tp.html
    Trochę zmieniają punkt widzenia. Ciekawa perspektywa

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo