Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

23 października - reklamujemy zakupy związane ze Wszystkimi Świętymi

Milena Kochanowska
Czy możemy zareklamować znicz, który palił się krócej niż obiecywano lub pękł i rozlał się na nagrobek? Co zrobić, gdy zamówiona wiązanka nie odpowiada naszym oczekiwaniom? Na te i inne pytania odpowie Marek Radwański, powiatowy rzecznik konsumentów. Zadzwoń lub zadaj pytanie tutaj!

Ekspert czeka na pytania we wtorek, 23 października w godzinach 11-12 pod numerem telefonu 61 860 60 01. Zapraszamy!

TU ZNAJDZIESZ RELACJĘ Z DYŻURU

STRONA GŁÓWNA GŁOSU WIELKOPOLSKIEGO

Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski