Call center w urzędzie miasta

    Call center w urzędzie miasta

    Elżbieta Sobańska

    Głos Wielkopolski

    Głos Wielkopolski

    Poznański magistrat chce ułatwić petentom załatwianie spraw. W tym celu planowane jest uruchomienie call center, w którym specjalnie przeszkoleni pracownicy będą odpowiadać na pytania mieszkańców. Telefoniczna obsługa klientów obejmie na początek trzy wydziały: spraw obywatelskich, komunikacji oraz Urząd Stanu Cywilnego.
    Call center jest częścią działań magistratu zmierzającą do utworzenia e-administracji, która ułatwi i przede wszystkim przyspieszy obsługę klientów. Do tej pory uruchomiono między innymi internetowy kalendarz do umawiania wizyt w urzędzie. Pracownicy call center będą udzielać informacji o zasadach rejestracji pojazdów, zameldowania oraz zgłoszeń urodzin i zgonów.

    - Badania pokazują, że Internet posiada około 40 procent gospodarstw domowych, a telefon mają niemal wszyscy - mówi Konrad Zawadzki z UMP, który prowadzi projekt.
    - Nie każdy ma dostęp do Internetu lub potrafi wyszukać potrzebną informację. Dlatego osoby dzwoniące do urzędu dowiedzą się między innymi tego, co można znaleźć na naszych stronach internetowych.

    Magistrat planuje zatrudnić 10 osób do biura telefonicznej obsługi klienta. Na razie zakończono etap rekrutacji przyszłych pracowników. W tym tygodniu mają zostać z nimi podpisane umowy. Osoby, które znajdą zatrudnienie w urzędzie, to niepełnosprawni. Pracownicy ci po przeszkoleniu, zastąpią specjalistów z urzędu.

    Czytaj treści premium w Głosie Wielkopolskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo