Obowiązek zapłaty zaczyna się od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym kupiliśmy nieruchomość. Już od 2 lat urząd miasta sprawdza też, czy dane w naszych deklaracjach są zgodne z informacjami uzyskanymi z ewidencji gruntów i budynków oraz zdjęć lotniczych nieruchomości.
Wszelkie błędy należy zweryfikować najlepiej w Biurze Obsługi Klienta - przy ul. Słowackiego 22 (tel. 61 878 4686, 61 878 4637, 61 878 4632, 61 878 4610, 61 878 4709; e-mail: [email protected]).
Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?