Data dodania: 2012-01-31 15:37:17 ▪ Ostatnia aktualizacja: 2012-01-31 15:37:17
Projekt miał pokazać, w jaki sposób można poprawić funkcjonowanie schroniska (© Sławomir Seidler)
Fundacja Animal Security odcina się obecnie od jakichkolwiek kontaktów z fundacją Mrunio. O sprawie wspólnych planów przejęcia zarządu nad schroniskiem przy ulicy Bukowskiej, pisaliśmy na łamach "Głosu" w weekend.
AMJ (gość), 05.02.12, 02:18:22
Oto wypowiedź Pani Śmigielski (f. Mrunio), która CAŁKOWICIE PRZECZY WYPOWIEDZI PRZEDSTAWICIELA FUNDACJI AS (PONIŻEJ)...wygląda na to, że ktoś nas okłamuje??
Elżbieta Śmigielski
Absolutnie neguję fałszywą informację umieszczoną w Głosie Wielkopolskim jakoby fundacja Mrunio miała starać się o przejęcie schroniska. Wyraźnie powiedziałam redaktorowi, zgodnie z prawdą, że wraz z prezesem fundacji "Animal Security" napisałyśmy wspólny projekt na życzenie vice-prez. Kruszyńskiego jakie widziałybyśmy konieczne zmiany aby polepszyć warunki w schronisku. (Prez. Kruszyńskie wyraził wolę przekazania zarządzania schroniskiem jakiejś organizacji pro-zwierzęcej). Projekt ten został storpedowany przez obecnie prowadzącą schronisko ekipę. W późniejszym terminie na zaproszenie vice-prez. Kruszyńskiego, wraz z dwoma innymi fundacjami, udałyśmy się do schroniska na wizję aby zapoznać się z warunkami. Zastaliśmy warunki skandaliczne (ładna fasadka z klombikami i psy w tzw kwarantannie marznące w zewnętrznych kojcach, bez wyściółki w budach czy też brodzące w wodzie .....) To tylko urywek zarzucanych rzeczy. Oficjalny raport wraz z materiałem zdjęciowym i fotograficznym oraz dokumentacją weterynaryjną będzie wkrótce złożony odpowiednim władzom. Powiedziałam też red. Głosu, że fundacja Mrunio nie chce w żaden sposób walczyć z zarządzającymi schroniskiem, ostro trzymającymi się stołków osobami i wycofuje swoją kandydaturę na prowadzenie schroniska. Nie mniej jednak nie pozostawimy cierpiących tam zwierząt i zrobimy wszystko co w naszej mocy aby doprowadzić do poprawy warunków. Ot cała prawda. Niestety red. Głosu wolał powycinać większość wypowiedzi. No cóż wygląda na to, że nie ma ochoty podawać prawdy ale szuka taniej sensacji. Pozdrawiam
5 godz. temu · Lubię to! · 2
PROSZĘ UPRZEJMIE FUNDACJE AS O KOMENTARZ W TEJ SPRAWIE. JAK TO SIĘ MA DO SŁOW:
AS
moje (gość) 30.01.12, 18:16:18
Ależ nikt nie zaprzecza, że rozmawiał z fundacją Mrunio o schronisku, rozmawialiśmy też z innymi fundacjami, oczywiście powstał projekt poprawy warunków w schronisku poznańskim, co prawda było to w wakacje zeszłego roku, kiedy to Mrunio było hołubione za zajęcie się psem podpalonym - Kubą.
Wiedząc wtedy to co wiemy teraz z pewnością wspólny projekt nie doszedłby do skutku.
Z pozytywów - zwierzakom już teraz jest lepiej niż pod koniec zeszłego roku. Chociażby szczeniaczki już nie marzną w boksach tylko mają pomieszczenie z lampami grzejącymi, i wiele kolejnych udogodnień dla zwierząt jest wprowadzanych w życie, jak ocieplone budy na przykład.[...]"
KTO PISZE NIEPRAWDĘ? JA OCZYWISCIE SIĘ DOMYŚLAM, ALE TU NIE O DOMYSŁY CHODZI. PANI ŚMIGIELSKI POMAWIA SCHRONISKO??CZY AS OKŁAMUJE CZYTAJĄCYCH?
FUNDACJA MRUNIO ZARZUCA RÓWNIEŻ NIEKOMPETENCJĘ CZYLI SZUKANIE TANIEJ SENSACJI ZAMISAT OBIEKTYWIZM?/
COŻ, WYGLADA NA TO, ŻE KOLEJNY REPORTER, KTÓRY PISZE O MRUNIO TO "AMATOR" który nie zna się na rzeczy...a tak w ogóle to wygląda na to, że mrunio wszystko wie najlepiej...
TO NIC, ŻE NIE BYŁA PODCZAS OSTATNIEJ WIZYTACJI SCHRONISKA... WYGLĄDA NA TO, ŻE NAWET NIE ZASIĘGNĘŁA JĘZYKA żeby dowiedziec się, czy coś się w schronisku nie zmieniło...ZA TO WYPISUJE STRASZNE RZECZY O SCHRONISKU W POZNANIU?? Nie wspomnę, że zaprzecza samej sobie pisząc, ze nigdy schroniska przejąc nie chciała, ALE TERAZ ( dzięki Bogu oczywiście!!!) WYCOFAŁA SWOJĄ KANDYDATURĘ NA PROWADZENIE SCHRONISKA..???
JA TEGO NIE OGARNIAM...DLATEGO CZEKAM NA WYJAŚNIENIE FUNDACJI AS, o które bardzo proszę...bo jakoś bardziej IM WIERZĘ...
zorientowany (gość), 05.02.12, 11:10:14
To w jakiej intencji projekt składało Mrunio to już jej sprawa. W ubiegłym roku latem miasto nie miało zamiaru komukolwiek przekazywać schroniska. Tym bardziej przekazywać z wolnej ręki. To ośrodek utrzymywany z pieniędzy podatników, wiec nieodzowny w tym momencie jest przetarg lub przynajmniej konkurs. W przeciwnym razie są na to paragrafy. Jak podejrzewam gdy do Mrunia doszło że projekt ma mieć inny charakter niż przejęcie schroniska, a na schronisko nie ma szans to odpuściła temat, bo od końca lata z tego co wiem w schronisku chyba nie była już. Nie da się zarobić to odpuściła temat. Więc skoncentrowała się na innym biznesie... ale o tym już napisać nie mogę :)
Do redaktora:
Gratuluje Panu całkowitego braku profesjonalizmu, następnym razem polecam przeprowadzić małe śledztwo dziennikarskie, Pańskie artykuły zyskają dzięki temu na obiektywizmie i zbliżą się do prawdy.
odpowiedzi (0)
Tak: 1
Nie: 0
AJM (gość), 05.02.12, 13:38:57
No niby napisałeś zorientowany zrozumiale. Tylko jak to jest z tymi warunkami w schronisku? Wczorajsza wypowiedż pani ŚMIGIELSKI dowodzi, że po przeprowadzonej " WIZJI"!!(sic!- hahahahah) stwierdziła, że WARUNKI W SCHRONISKU SĄ KOSZMARNE, NAWET SKANDALICZNE!!po czym pisze: CYT"Oficjalny raport wraz z materiałem zdjęciowym i fotograficznym oraz dokumentacją weterynaryjną będzie wkrótce złożony odpowiednim władzom." ( co mnie zresztą bardzo dziwi, bo OWA WIZYTA PANI MRUNIO BYŁA CHYBA JUŻ DAWNO ZŁOZONA I RAPORTU NIE ZŁOŻYŁA DO DZIŚ??)
AS napisało o znacznej poprawie warunków.
Z jednej strony to dowodzi wg mnie prawdy, ze AS ZERWAŁO KONTAKT Z MRUNIEM i Munio DZIAŁA JAK DZIECKO WE MGLE....Ale...
JAK TO WIĘC JEST? CZY PANI ŚMIGIELSKI POMAWIA SCHRONISKO, OSKARŻAJĄC JE O SKANDALICZNE ZANIEDBANIA, KTÓRYCH JUŻ JAK CZYTAM, WG AS NIE MA???
CZY AS NAPISAŁO RAPORT PO OSTATNIEJ WIZYCIE W SCHRONISKU W KTÓRYM PISZE O POPRAWIE WARUNKÓW?
Jeszcze jedno zdanie mnie zastanawia z wypowiedzi pani Śmigielski, cyt:
(Prez. Kruszyńskie wyraził wolę przekazania zarządzania schroniskiem jakiejś organizacji pro-zwierzęcej).
Czy to zdanie dowodzi tezie, że projekt poprawy warunków w schronisku powstał na BAZIE WOLI PRZEKAZANIA SCHRONISKA PRZEZ PREZ KUSZYŃSKIEGO?
Ja bardzo proszę Fundację AS o wyjaśnienie...BO MRUNIO TO JUŻ LEPIEJ NIECH NIC NIE WYJASNIA...jak tylko coś napisze, to dopiero wprowadza zamęt...
odpowiedzi (0)
skomentujo! (gość), 05.02.12, 15:04:39
Najlepszym dowodem na to, że w schronisku poprawiły się warunki jest fakt iż przy pierwszej wizycie szczeniaczki na kwarantannie były w nieocieplonych budach, bez sianka czy kocy, tylko jedne miały kocyk, za to cały mokry, osiusiany i okupkany, więc lepiej jakby go w ogóle nie było. Marzły w zwykłym boksie trzęsąc się jak osiki.
Teraz szczeniaczki mają własną kwarantanne, z lampami grzewczymi co można zobaczyć na filmiku tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=HDG3dg9caZ8 nagrane zostało to kilka dni temu na wizytacji as, zim i radnych.
To jedna z popraw w schronisku, które są efektem działania AS i ZiM.
Mrunio nie widząc zysków już dawno odpuściła temat schroniska i nie interesuje się losem i obecnym stanem zwierząt.
Nie jest jeszcze idealnie ale jest coraz lepiej.
odpowiedzi (0)
Tak: 2
Nie: 0
zorientowany (gość), 05.02.12, 14:12:16
Podczas wizytacji schroniska (październik?) przez kilka fundacji było tam obok Mrunia i AS również ZiM i bardzo prawdopodobne jeszcze inne fundacje ale tu już głowy nie dam. Warunki były skandaliczne, pomimo zapowiedzianej wizyty psy były mokre, trzęsące się z zimna, budy nieocieplone, szczeniaki wychłodzone z parwo, oj dużo można by opisywać.
Całości dopełniał Dyr. Dźwig rozkładający bezradnie ręce, że jest jak jest bo nie ma czasu dopilnować tego. Śmieszne to troszeczkę bo wychodzi ze ważniejsze są dla niego do nadzoru szalety miejskie bo to drugi dział którym się zajmuje....
Nie wiem czy gdzieś znajduje się raport publiczny z tej wizytacji. Na pewno został przedstawiony na radzie miasta, gdzie kolokwialnie mówiąc od radnych dostało się dyrektorowi... Kilka tygodni temu odbyła się ponowna wizytacja schroniska, na której były AS, ZiM, jeszcze jakieś osoby ze sceny pro zwierzęcej poznania oraz radni, wyjazd organizował Urząd Miasta. Mrunia tam nie było. Mrunio straciło zainteresowanie schroniskiem już dawno, pewnie w momencie gdy doszło do niej ze nie ma szans na schronisko z powodów o których wcześniej pisałem. Z mojej wiedzy losem schroniska nie interesuje sie od powiedzmy października, wiec nawet nie wie jakie zmiany tam zaszły. A zmiany zaszły przede wszystkim dzięki AS i ZiM. Jeśli chodzi o prezydenta Kruszyńskiego to z mojej wiedzy jak ktoś by mu powiedział ze schron ma być komuś przekazany to szeroko otworzył by oczy ze zdziwienia :D
Jak już o scenie pro zwierzęcej w poznaniu mówimy, to jest na niej kilka osób które rozsiewają plotki, niestety wśród waszej "grupy dochodzeniowej" jest też taka osoba, myślę ze prędzej czy później ją znajdziecie. Ktoś musi po prostu generować plotki wyssane z palce, jak na przykład wizyta Mruniowej w schronisku etc.
odpowiedzi (0)
skomentujAMJ (gość), 05.02.12, 14:56:25
Dziękuję ZORIENTOWANY za DOŚĆ OBSZERNE JAK DLA MNIE WYJASNIENIA.
WNIOSKUJĘ Z NICH (jesli się mylę, proszę o poprawę mojego myślenia)
a) OD PAŹDZIERNIKA DO STYCZNIA, W SCHRONSIKU ZASZŁO WIELE POZYTYWNYCH ZMIAN (dzięki organizacjom pro-zwierzęcym min. AS I ZiM)??
CZy wspomniane Fundacje złożyły RAPORT DO UM?
b) FUNDACJA MRUNIO A DOKŁADNIE PANI ŚMIGIELSKI POMAWIA I RZUCA OSZCZERSTWA W STRONĘ SCHRONISKA W POZNANIU, PISZĄC WCZORAJ NA FB (jakby wypowiedź zniknęła mam scren: https://www.facebook.com/events/311488072211714/) cyt:
"W późniejszym terminie na zaproszenie vice-prez. Kruszyńskiego, wraz z dwoma innymi fundacjami, udałyśmy się do schroniska na wizję aby zapoznać się z warunkami. Zastaliśmy warunki skandaliczne (ładna fasadka z klombikami i psy w tzw kwarantannie marznące w zewnętrznych kojcach, bez wyściółki w budach czy też brodzące w wodzie .....) To tylko urywek zarzucanych rzeczy. Oficjalny raport wraz z materiałem zdjęciowym i fotograficznym oraz dokumentacją weterynaryjną będzie wkrótce złożony odpowiednim władzom.[...]"
c) JAK MAM ROZUMEIĆ OSTATNIĄ WYPOWIEDŹ P. SMIGIELSKI DOSŁOWNIE SPRZED CHWILINA TYM SAMYM WYDARZENIU??
Elżbieta Śmigielski [...] Nie neguję, że rozważałam przejęcie schroniska razem z Animal Security bo otrzymałyśmy informację, że takie jest życzenie Vice-prez. Niestety Głos nie zamieścił tego co powiedziałam potem, że w obecnej sytuacji jaka dzieję się wokół schroniska (nie będę powtarzać szczegółów bo już je pisałam wyżej) wycofałam się z kandydowania do przejęcia schroniska i o to mam pretensję do Głosu. Pani Jakimowićz, owszem na ostatniej wizycie nie byłam ale to co widziałam na poprzedniej było skandaliczne i będzie to zgłoszone do odpowiednich władz. Jeżeli w tej chwili jest lepiej to bardzo się cieszę. Nie mniej jednak było skandalicznie i to jest fakt. Jeżeli ktoś zrobi coś złego to nie znaczy, że nie jest winny tego co zrobił tylko dlatego, że potem się poprawi. Czyn popełniony jest czynem dokonanym a jeżeli ktoś potem się poprawia to tylko okoliczności łagodzące."
CZY KTOŚ MOŻE W KOŃCU ZROBIĆ PORZADEK Z PANIĄ MRUNIO KTÓRA SIEJE ZAMĘT Z KAŻDYM SWOIM WPISEM???
odpowiedzi (0)
skomentujAMJ (gość), 05.02.12, 14:56:22
Dziękuję ZORIENTOWANY za DOŚĆ OBSZERNE JAK DLA MNIE WYJASNIENIA.
WNIOSKUJĘ Z NICH (jesli się mylę, proszę o poprawę mojego myślenia)
a) OD PAŹDZIERNIKA DO STYCZNIA, W SCHRONSIKU ZASZŁO WIELE POZYTYWNYCH ZMIAN (dzięki organizacjom pro-zwierzęcym min. AS I ZiM)??
CZy wspomniane Fundacje złożyły RAPORT DO UM?
b) FUNDACJA MRUNIO A DOKŁADNIE PANI ŚMIGIELSKI POMAWIA I RZUCA OSZCZERSTWA W STRONĘ SCHRONISKA W POZNANIU, PISZĄC WCZORAJ NA FB (jakby wypowiedź zniknęła mam scren: https://www.facebook.com/events/311488072211714/) cyt:
"W późniejszym terminie na zaproszenie vice-prez. Kruszyńskiego, wraz z dwoma innymi fundacjami, udałyśmy się do schroniska na wizję aby zapoznać się z warunkami. Zastaliśmy warunki skandaliczne (ładna fasadka z klombikami i psy w tzw kwarantannie marznące w zewnętrznych kojcach, bez wyściółki w budach czy też brodzące w wodzie .....) To tylko urywek zarzucanych rzeczy. Oficjalny raport wraz z materiałem zdjęciowym i fotograficznym oraz dokumentacją weterynaryjną będzie wkrótce złożony odpowiednim władzom.[...]"
c) JAK MAM ROZUMEIĆ OSTATNIĄ WYPOWIEDŹ P. SMIGIELSKI DOSŁOWNIE SPRZED CHWILINA TYM SAMYM WYDARZENIU??
Elżbieta Śmigielski [...] Nie neguję, że rozważałam przejęcie schroniska razem z Animal Security bo otrzymałyśmy informację, że takie jest życzenie Vice-prez. Niestety Głos nie zamieścił tego co powiedziałam potem, że w obecnej sytuacji jaka dzieję się wokół schroniska (nie będę powtarzać szczegółów bo już je pisałam wyżej) wycofałam się z kandydowania do przejęcia schroniska i o to mam pretensję do Głosu. Pani Jakimowićz, owszem na ostatniej wizycie nie byłam ale to co widziałam na poprzedniej było skandaliczne i będzie to zgłoszone do odpowiednich władz. Jeżeli w tej chwili jest lepiej to bardzo się cieszę. Nie mniej jednak było skandalicznie i to jest fakt. Jeżeli ktoś zrobi coś złego to nie znaczy, że nie jest winny tego co zrobił tylko dlatego, że potem się poprawi. Czyn popełniony jest czynem dokonanym a jeżeli ktoś potem się poprawia to tylko okoliczności łagodzące."
CZY KTOŚ MOŻE W KOŃCU ZROBIĆ PORZADEK Z PANIĄ MRUNIO KTÓRA SIEJE ZAMĘT Z KAŻDYM SWOIM WPISEM???
odpowiedzi (0)
skomentujcymis (gość), 04.02.12, 18:01:42
fakt, nie znam przypadku w ktorym ktos bylby nieomylny w stosunku do innego czlowieka, dowodem sa na to malzenstwa rozpadajace sie po latach i przyjaznie... coz bywa i tak.
Po prostu fundacja musi rozwazniej dobierac sobie sojusznikow, maja nauczke
odpowiedzi (0)
Tak: 2
Nie: 0
rozzalona (gość), 04.02.12, 17:51:02
niestety mialam do czynienia z pania mruniowa i wiem jaka to manipulantka :( dopoki nie zna sie tej kobiety, mozna wierzyc ze chce dobrze i jest bardzo wiarygodna ale po jakims czasie czlowiek budzi sie ze snu :(
ja prosilam ja o pomoc, w zwiazku z kilkoma psami i zakupem bud. Niestety otrzymalam odmowe.
Mysle ze tutaj bylo tak samo, naobiecywala i na tym poprzestala. Wiem to z autopsji wiec wierze fundacji Animal Security ze mogly byc wmanewrowane, ale nic sie przeciez nie stalo za co musieliby odpowiadac.
Mnie osobiscie nie interesuje czy chcialy przejmowac to schronisko czy nie, fakt ze chca dzialac i pomagac.
Oby juz nie wchodzili w zadne uklady z mrunio i bedzie dobrze
Tak: 3
Nie: 0
oburzona (gość), 04.02.12, 21:56:15
Najlepsze jest to, ze ta manipulatorka mruniowa dalej manipuluje ludźmi i wciska nam bajki, jakby miała do czynienia z ciemnogrodem.
Jest wyraźne pismo z MSW, że Mrunio nie miała zgody na zbiórke publiczną o że w zwiazku z tym jest to wykroczenie, ale mruniowa idzie w zaparte, że ona zgody mieć nie musiała. Wszyscy są durni, ona jedyna mądra. To straszne.
A to fragment pisma z MSW:
„Panie Redaktorze,
informujemy, że zbiórka publiczna prowadzona w internecie jest zbiórką o charakterze ogólnopolskim, na którą potrzebne jest zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych. Jednocześnie informujemy, że jeśli zbiórka prowadzona jest w ramach statutu organizacji to nie zwalnia to organizacji z uzyskania pozwolenia. Fakt, że zbiórka jest zgodna ze statutem organizacji jest jedynie przesłanką do uzyskania takiego pozwolenia..."
A poczytajcie jak teraz się bardzo rozczula nad sobą i swoja pracą. Wpadła w Klembów (nie wiem czy proszona czy nie) "wyadoptowała" stamtąd już ponad 80 psów w krótkim czasie i strasznie jest umęczona, bo 300 tam biedaków zostało. Mało tego nie zarabia na Mrunio, chociaz miała intratna propozycję pracy.
" Fundacja Mrunio Przecież pracując w fundacji nie można podjąć się pracy zawodowej bo nie można tego pogodzić. Po drugie nigdy nie brałam wynagrodzenia za moją pracę w fundacji. Po trzecie mam możliwość zatrudnienia w bardzo intratnej pracy ale tego nie robię bo nie miałabym czasu na pracę w fundacji, która jest dla mnie najważniejsza ..........."
Chce się poświęcić psom!!A z czego żyje?
"Fundacja Mrunio Pani ... z czego ja się utrzymuję to totalnie moja prywatna sprawa - może odziedziczyłam majątek ? Albo zarobiłam kiedyś tak dużo pieniędzy, że wystarczy mi do końca życia ? .......... no cóż ale to kompletnie moja prywatna sprawa. ".
Na żadne z pytan konkretnych tam nie odpowiada, udaje się ich nie widzieć. Są pytania o "wyadoptowane" psy, są pytania o ogłoszenia. Odpowiedzi brak. Czy jeszcze ktoś wierzy w te manipulacje? Moim zdaniem Mrunio sie pogrązyło totalnie a jej wynurzenia o tym, jaka jest biedna, zapracowana i uciemięzona tylko pogłebiają jej niewiarygodność. ale teraz jesteśmy wszyscy mądrzy. A kto by się wczesniej nie nabrał? Sama się nabrałam niestety na jej bajeczki. Ale to już dawna historia na szczęscie. Mam nadzieję, że AS też już z daleka na cale życie.
odpowiedzi (0)
skomentuj... (gość), 04.02.12, 13:13:04
Hahahahahaha Pani prezes gratuluje, umiejętności szybkiej zmiany zdania i przyjaciół. Jak pamięć mnie nie myli to Mrunio do niedawna sojusznik nr 1 a tu nagle taka zmiana frontu?? Tym bardziej że zarzuty wobec Fundacji były znane wszem i wobec już dawno, a plany przejęcia schroniska nie zostały przerwane, dopóki media nie wkroczyły. Tak zgrabnie lawirować między prawdą własną a reszty Świata potrafisz tylko Ty:"Nie był to projekt przejęcia schroniska, a współpracy i pomocy przy jego prowadzeniu. Być może forma jego opracowania mogła być myląca w tej materii, ale takie były założenia przy tworzeniu projektu, aby napisać jak fundacje by nim zarządzały." Jedna sprawa jak chce się publicznie kłamać, to proponuje nie informować o swoich prawdzwych planach tyle osób wokół siebie.
odpowiedzi (0)
Tak: 4
Nie: 2
noir (gość), 02.02.12, 12:49:05
Ale się pięknie prezes ze wszystkiego wymiksowała :)
Tak: 0
Nie: 2
zadowolona (gość), 02.02.12, 16:06:54
Nie uważam, że się prezes się wymiksowała ale, napisała sprostowanie krótki i na temat. O co chodzi? Napisała wyraźnie, że odcina sie od Mrunia definitywnie i, że nie mają zamiaru przejmować schroniska, a chyba o to wszystkim chodziło.
Mrunio oczywiście nie odpowiada, bo na pewno ma apetyt na to miejsce. Mam nadzieje, ze władza mojego miasta jest mądra i rozważna. Niech Mrunio może najpierw pokaże jak zagospodarowała pieniądze darczyńców zbierane przez kilka lat na budowę ośrodka adopcyjnego. Ponad rok ośrodek stoi pusty?Piekna gospodarnośc.
odpowiedzi (0)
Tak: 6
Nie: 1
noir (gość), 02.02.12, 16:33:19
A właśnie, że się wymiksowała, wiem co mówię, a nawet nie chodzi mi tu o współpracę z Mruniem, ale o fakt, że podobno nigdy nie chcieli przejąć schroniska a projekt miał na celu tylko polepszenie funkcjonowania schroniska...
odpowiedzi (0)
Tak: 1
Nie: 3
zadowolona poznanianka (gość), 02.02.12, 21:23:50
Co było a nie jest nie pisze się w rejestr. Moze i początkowo chcieli przejąc schronisko. Myślę, że omamieni trochę niby potęgą Mrunia mogli mieć takie marzenia. Wiecie, Mrunio fotografował się z posłami robił wokól siebie otoczkę liczącej się i ważnej fundacji. Jak sie późńiej okazało, posłowie stawali do zdjęć nie w celu promowania Fundacji a promowanie ustawy pro-zwierzęcej. Pani prezes informowała na fb, ze jakis tam poseł sponsoruje jakiegoś tam psa, umieszczała zdjęcie a okazało się, ze ten poseł nigdy nie podejmował się sponsoringu, nie zna psa i jest bardzo zdziwiony. Jak takiej fundacji nie wierzyć? Założenie przejecia schroniska pewnie wydawało się pestką.
Teraz sprawa wyglada inaczej. AS to młodzi ludzie, którzy się uczą. Mieli dobrą lekcję. A to, co napisali, ja nie rozumiem jako wymiksowania, tylko przyznania się do błędu.
Najważniejsze jednak napisali: AS nie chce schroniska. As odcina się od Mrunio i pospisuje się po większością zarzutów skierowanych przez darczyńców.
Dajmy im żyć spokojnie teraz i zacząć działać dla zwierząt , jakby od nowa, na wyczyszczonym już chyba polu.Ja wierzę w młodość i mam nadzieję, że się nie zawiodę, a obiecuję, że bedę się ostro przyglądać Fundacji. Może 1% w przyszłym roku będzie dla nich?Powodzenia.
odpowiedzi (0)
Tak: 2
Nie: 1
noir (gość), 03.02.12, 04:21:23
To po co ściemniać, że projekt miał na celu polepszenie funkcjonowania schroniska? A to, że oni ostatni przejrzeli na oczy w związku z Mruniem, to wina nikogo innego tylko i wyłącznie ich samych, wszyscy inni dawno już przejrzeli na oczy, no ale trzeba mieć trochę oleju w głowie, żeby dostrzec rzeczy oczywiste. Niech sobie prezes przypomni swoje wpisy obrażające ludzi, którzy mieli wątpliwości co do działalności Mrunio, taka pyskówka leciała, obrażanie ludzi, wyśmiewanie, a teraz elegancko się wytłumaczyła i myśli, że jest ok. Ale ludzie będą pamiętać jej chamstwo i teraz się nie wybieli stwierdzeniem, że odcięła się od Mrunio, bo tamte jej wypowiedzi świadczą o tym jaką jest naprawdę osobą.
odpowiedzi (0)
Tak: 1
Nie: 2
piotr (gość), 03.02.12, 11:03:56
a ty robisz cos dobrego dla zwierzat poza klikaniem w klawiatrure? ludzie, patrze na niektore wpisy i wierzyc mi sie nie chce ze zyje w takim absurdalnym kraju.
Dajmy im dzialac a nie wygrzebujmy jakichs bzdur!
Mnie juz raz pomogli i za to dziekuje, reszta dla mnie jesr nieistotna
odpowiedzi (0)
Tak: 2
Nie: 1
zula (gość), 06.02.12, 21:57:27
No właśnie,
Tobie pomogli to "RESZTA jest nie jest istotna" - bardzo typowe podejście sprzedawczyków.
I zapamietaj: dociekanie prawdy to nie jest wygrzebywanie bzdur.
Pomoc zwierzetom polega też na eliminowaniu tych co chcą się na krzywdzie zwierząt dorabiać.
odpowiedzi (0)
skomentujgabi (gość), 08.02.12, 22:29:05
a ktos chce sie tu dorabiac na krzywdzie? bo nic takiego nie wyczytalam o tej fundacji...moze zrobimy liste tych ktorzy na tej "krzywdzie" sie dorabiaja? jest ich cala masa, z tym ze sa to fundacje dzialajace od kilku lat niestety i nie rzadko cieszace sie 'dobra" opinia
odpowiedzi (0)
skomentujzadowolona poznanianka (gość), 03.02.12, 16:32:36
Nie znoszę takich komentarzy. "Może za pomoc bys się wzięła a nie klikała w klawiature". Co to w ogole za pisanie jest? Wbijcie sobie do głow, ze klikanie to tez często pomaganie. A to, ze ktoś usiądzie na 2 godz dziennie do komputera i napisze swoje zdanie a przy okazji zrobi tez coś dobrego dla zwierząt, nie oznacza, że nie pomaga zwierzętom w realu.
Takie pisanie to strata czasu, bo takie teksty czytam zawsze, przy dyskusjach nt zwierząt. To jest bardzo irytujace. Uważam, że każdy ma prawo się wypowiadać i nie ma znaczenia czym się zajmuje i ja to robi.
odpowiedzi (0)
Tak: 1
Nie: 0
ania (gość), 03.02.12, 10:59:02
nie wiem kim ty jestes, czy zakompleksiona i niedowartosciowana dziewuszka albo jakims innym tworem ale z tego postu wynika ze to ty masz w sobie najwiecej chamstwa. Wyobrazasz sobie zeby ktos z tej fundacji grzebal w papierach innej, z ktora zechce wspolpracowac? ty w ogole znasz jakies realia? czytalam te wpisy i tam chodzilo o wywozki psow, mnie to nie rusza bo nigdy nie slyszalam o zlych zamiarach naszych sasiadow wobec zwierzat wiec mnie nie ruszaja te wypowiedzi. Kazdy ma prawo do swojego zdania, jesli takie wowczas miala, to jej sprawa. Ja daje plus tej fundacji i mam nadzieje ze nic nie przerwie ich dzialan na rzecz zwierzat, nawet takie beznadziejne osoby jak ty.
odpowiedzi (0)
Tak: 1
Nie: 0
zadowolona poznanianka (gość), 03.02.12, 16:39:45
twój komentatrz jest beznadziejny.
Dla mnie As tez jest na plus, ale to nie powód aby obrazac kogoś, kto mysli inaczej.
Tak, ja np wyobrażam sobie, że gdybym miała wspólpracować z jakąs fundacja, o ktorej jest już głośno, to na pewno bym tą fundacje prześwietliła na wylot.
Ale zakładam, że tak się stało, AS tak zrobiło, choc może troche za późno.
Lepiej jednak późno niż wcale.
Co do wywózek. już się wypowiedziałam na ten temat i nie zamierzam dyskutowac. W kaxdym razie bardzo sie ciesze, że również w tej kwestii AS wyraziło się jasno. Nie będą wywozić nigdy żadnych zwierząt i ja im wierzę a już na pewno będę się przyglądała.
Ale obrazanie osób które myslą inaczej jest infantylne i bezsensowne, więc apeluję o rozwagę i umiar.
odpowiedzi (0)
skomentuj. (gość), 03.02.12, 17:54:52
M.in. AS "prześwietlało" Fundację Mrunio. I laurkę wystawiło... I jeszcze w listopadzie współpracować chciało.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.257790117603747.62021.160153134034113&type=1
odpowiedzi (0)
skomentujnoir (gość), 03.02.12, 12:03:14
Nie Tobie oceniać czy jestem beznadziejna :) To pojęcie względne :) Po za tym tu nie chodzi o sam temat wywózek tylko chamstwo i słowa jakich używała wielka pani prezes w stosunku do innych ludzi, ich obrażanie i wyśmiewanie, pokazała prawdziwą twarz i tyle. A ze schroniskiem to ściema i już. Nie lubię ludzi, którzy ściemniają, żeby się wybielić.
Nauczyłam się już mieć dystans do takich pustych komentarzy w stylu "ktoś jest zakompleksiony i niedowartościowany", bo ma swoje zdanie itd, bo to nic nie wnosi do dyskusji, piszący takie teksty myśli, że w ten sposób wbije szpile drugiej osobie, ale się myli. Swoją drogą widzę, że przyjmujesz tok myślenia pani prezes, ktoś mówi coś z czym się nie zgadzasz, więc jest zakompleksiony, jeszcze dodaj, że jestem "starą panną", bo piszę to co piszę albo, że "od wódki rozum krótki", bo tak m.in podsumowane były przez panią prezes posty ludzi na wątku.
odpowiedzi (0)
Tak: 1
Nie: 1
wkuta (gość), 04.02.12, 10:51:01
udają zatroskanych o dobro psów a zadają się z Emirem. Ich kolegotki z Emira zostały oskarżone o zabicie dwóch psów. Ale czy to pełna liczba? Wystarczy poczytać fora np (w googlu wpiszcie hasło Emir i Częstochowa) a włos sie na głowie jeży, bo liczba ta gwałtownie rośnie. A jak jest dzisiaj? Zaręczą za kolegotki? Przecież jest głośno o tej sprawie, a one z nimi w ramię w ramię. Te osoby powinny być odsunięte przez środowisko pro zwierzęce, bo istnieje podejrzenie, ze podzielają opinie swoich kolegotek.
odpowiedzi (0)
skomentujwkuta (gość), 04.02.12, 21:59:31
wystarczy spojrzeć na FB . Dobrze, że idą bo się mruniowi należy, ale na boga z kim? jak wierzyć w szczerze intencje? piszą o szkodliwości wywózek do Niemiec, może nie wiedzą, ze psy z polskich schronisk są operowane w Lipsku (chore z Polski wyjeżdżają, taką maja cud opiekę). Widać maja lepsze pomysły na niwelowanie bezdomności....
odpowiedzi (0)
skomentujania (gość), 03.02.12, 15:08:39
a tobie oceniac innych wolno? nadmienilam juz ze czytalam te posty i na pewno nie byly bardziej chamskie od postow krolujacych tam osob... ja tez poniekad znam srodowisko zalozycielek watku dlatego stoje po stronie p.prezes. Tak sie sklada ze ja tez jestem zwiazana z jedna z organizacji prozwierzecych i wiem co pisze. A ty jestes najwidoczniej swietnie manipulowana...
Dlaczego sadze ze jestes zakompleksiona? bo zasadniczo takie osoby zamiast wspierac, beda wbijac kogos w beton a tego nienawidze.
odpowiedzi (0)
skomentujzadowolona poznanianka (gość), 03.02.12, 16:49:07
No to ja współczuję zwierzętom pod opieką Twojej organizacji.
Nie uważam, że jesli ktoś ma inne zdanie, jest manipulowany.
Może ta osoba ma większą wiedzę?
Może to Ty jesteś manipulowana?
CO do wypowiedzi na tym wspomnianym przez Was wątku, nie wiem, bo nie czytałam, ale te cytatu ktore tu poczytałam są niestety niechlubne.
Może tam jakieś osoby też były niekulturalne, ale prezes, to prezes. Zawsze powinien umieć się zachowac, bo to reprezentant. Więc usprawiedliwienie, że ona mogła bo one też były niegrzeczne, jest śmieszne.
Taka obrona fundacji mnie nie przekonuje a wręcz odstrasza.
Ale i tak ja chcę wierzyć w nowe i w to co AS obiecała i pod czym się podpisała. I wierzę i trzymam kciuki.
odpowiedzi (0)
skomentujania (gość), 03.02.12, 16:58:28
ja bym tu dodala kto jest bez winy niech rzuci kamieniem...
bzdura ze "prezes" nie moze nic a tlum wszystko, moja fundacja tez czasem natrafiala na tego typu ludzi ale radzimy sobie z tym.
Nie zamierzam nikogo personalnie bronic , opowiadam sie w imie ogolu.
Trzeba nauczyc sie rozmawiac i rozwiewac watpliwosci podczas prywatnych dyskusji a nie pluc na forach, tak potrafia tylko tchorze...
zycze milego dnia i pozdrawiam
odpowiedzi (0)
skomentujzadowolona poznanianka (gość), 03.02.12, 17:28:14
Tak, zgadzam sie , ze trzeba dawac przykład. A przykład zawsze idzie z góry. A każdy prezes w takim wypadku, to góra. Dlatego pierwszy powinien byc przykładem.
Aniu, a tutaj też nikt nie pluł i nie obrażał. Pisał swoje zdanie jedynie i nie uważam, żeby to robił niekulturalnie. Za to Ty zaczęłas pluć tekstami o zakompleksieniu, niedowartościowanej dziewuszcze, która nazwałas "tworem"..nikt wczęsniej tu ttakich epitetów nie używał...
Równiez życze miłego dnia i pozdrawiam
odpowiedzi (0)
skomentujnoir (gość), 03.02.12, 15:51:04
Mam tylko trzy rzeczy do powiedzenia, reszty nie ma po co komentować, nie będę nakręcać niepotrzebnych dyskusji.
Po pierwsze powtórzę pytanie z kilku postów powyżej, bo nie widziałam odpowiedzi: To po co ściemniać, że projekt miał na celu polepszenie funkcjonowania schroniska?
Po drugie: Nie ja nie jestem manipulowana, ja poznałam to środowisko i wiem co to za ziółka, tyle. Ale nikomu nie każę zmieniać swojego zdania, każdy ma prawdo do własnego - wiadomo. Ja swoje zdanie opieram na realnych doświadczeniach, więc nie pisz mi o kompleksach jak nie wiesz o czym mówię.
Po trzecie: Wspieram ludzi, ale ludzi, którzy są tego warci.
odpowiedzi (0)
Tak: 1
Nie: 0
wolny sluchacz (gość), 03.02.12, 16:16:59
ojoj, zazwyczaj nie zaglebiam sie w takie bezsensowne komentarze ale ja tu z punktu psychologa widze animozje spowodowane przezyciami osobistymi i nic to sie ma do faktu, tylko w takim razie po co zasmiecac watek? tutaj chodzi o wsparcie dla zwierzat o ile dobrze czytam a nie ludzi. Jesli fundacja sie zawiazala to miala ku temu powody i cel a to jest chyba najwazniejsze w dzisiejszych czasach? tyle zlosci i nienawisci na swiecie, nie poglebiajmy tego bardziej :)
pytanie; PO CO to komu?
spojrzcie, nasz premier zarzekal sie ze sie nie ugnie z ACTA a co z tego wyszlo? przejrzal na oczy i wycofal sie, podobny przypadek -trzeba chwalic a nie rzucac dziecinnymi tekstami typu; ona powiedziala to , ta powiedziala tamto bla bla bla. Pozdro dla internautow
odpowiedzi (0)
Tak: 1
Nie: 0
noir (gość), 03.02.12, 16:42:38
No to coś źle widzisz. Rzeczywiście chociażby sprawa schroniska to prywatne animozje, ehe. Szkoda czasu, żeby dalej komentować. Najpierw dowiedz się o co chodzi, a potem wyjeżdżaj z psychologicznym punktem widzenia :)
odpowiedzi (0)
skomentujwolny sluchacz (gość), 03.02.12, 16:46:49
tu nie mialem na mysli jakiegos schroniska, ale to zapewne nie ty jestes psychologiem wiec dam sobie wolne :)
odpowiedzi (0)
skomentujnoir (gość), 03.02.12, 16:52:07
To czytaj ze zrozumieniem wszystko, a zobaczysz, że przede wszystkim chodziło mi o ściemę ze schroniskiem, potem dopiero wyszła dyskusja o wywózkach i mrunio oraz ewentualnie inne tematy.
odpowiedzi (0)
skomentujola (gość), 01.02.12, 14:33:45
brawo, dobra decyzja i tym samym dzialajcie jak dotychczas dziewczyny!
Tak: 5
Nie: 0
. (gość), 03.02.12, 19:40:04
Czyli jak? Na stronie podany "Numer interwencyjny", nie działający od dłuższego czasu... Obiecywane interwencje i potem cisza... Jak nie ma mediów, to się nie ruszamy?
odpowiedzi (0)
skomentujola (gość), 04.02.12, 17:45:55
specjalnie weszlam na strone zeby sprawdzic ten numer, czy ty gosciu widzialas/es info na czerwono ze maja jakis problem z telefonem i prosza o maila? bo jesli nie to moge polecic dobrego okuliste, poza tym nie zauwazylam tez zeby fundacja robila jakies medialne interwencje...
odpowiedzi (0)
skomentujKontakt: infolinia 800-171- 801, 61 8606026, 61 8606029, 61 8606030, 61 8606032 od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
email:prenumerata@glos.com
Biuro Reklamy Filia Poznań
ul. Grunwaldzka 19
60-782 Poznań
tel. 61 869-4196, 61 869-4267
fax. 61-869-4190
Reklama
Reklama
Gdzie w Poznaniu najlepiej spędzić upały?
Copyright © Polskapresse Sp. z o.o.
Realizacja serwisu: Gratka Technologie Sp. z o.o.
Polskapresse sp. z.o.o informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie GłosWielkopolski.pl podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.
Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.