Koszt zakupu urządzeń wyniósł 13,8 tysiąca złotych.
Pierwszy defibrylator pojawił się w sosnowieckim urzędzie w grudniu 2012 roku. Teraz dołączyły do nich trzy kolejne. Urządzenia znajdują się w budynkach urzędu przy al. Zwycięstwa oraz przy ul. Mościckiego i Małachowskiego, a także w centrum monitoringu Straży Miejskiej przy "Patelni".
Od trzech lat w sosnowieckim Urzędzie odbywają się szkolenia pracowników w zakresie obsługi defibrylatorów. Dotychczas przeszkolonych zostało około 110 osób. W tym roku szkolenie przejdzie kolejnych pięćdziesiąt.
*Tragedia na drodze. Kierowca busa wjechał w rowerzystów. Matka i dziecko nie żyją
*Tak wygląda certyfikowany dom pasywny w Bielsku-Białej. Ogrzewanie to tylko 400 zł rocznie
*Przepisy drogowe od 18 maja 2015: 50 km/h + odebranie prawa jazdy
*Ostatnia tona węgla w Sosnowcu. Górnicy żegnają kopalnię Kazimierz-Juliusz ZDJĘCIA + WIDEO
*Śląsk Plus. Górny Śląsk jest piękny ZDJĘCIA INTERAKTYWNE
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?