„Źródło” zawiesiło się w sobotę. Krakowscy urzędnicy nie są w stanie podać, kiedy uda się przywrócić jego pełną sprawność.
Filip Szatanik, zastępca dyrektora magistrackiego Wydziału Informacji, wyjaśnia, że kłopoty są od marca, czyli od chwili wprowadzenia nowego systemu. W związku z pracami prowadzonymi przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych (tworzenie aplikacji „Źródło 2”), prace trwały w piątek od godz. 18 do 24, ale przedłużyły się.
W sobotę punkt obsługi mieszkańców w Galerii Bronowice nie działał. W tej chwili system działa bardzo wolno, czas obsługi mieszkańców wydłuża się. – Magistrat dokłada wszelkich starań, by mieszkańcy jak najmniej odczuli niedogodności – zapewnia Filip Szatanik.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?